Tooling

Wat wil je dat wij ook weten?
B1T5
Posts: 41
Joined: 23 Oct 2006 08:47
Contact:

Tooling

Postby B1T5 » 08 Mar 2007 07:58

:idea: for the drivers with small cars but with the need tooling:

http://www.tacx.com/producten.php?langu ... lSubSub=51

Special for the 'once in a while' replacement of a belt.
B1T5
Posts: 41
Joined: 23 Oct 2006 08:47
Contact:

Postby B1T5 » 08 Mar 2007 19:53

Wel eens geprobeerd een v-snaar te 'Vervangen' met een Leatherman :?: Ging meer om de balhoofdsleutel :?
User avatar
JDMM
Posts: 2753
Joined: 07 May 2006 22:14
Contact:

Postby JDMM » 08 Mar 2007 23:06

De desbetreffende moeren op de dynamo kunnen anders vies vast zitten !
Volgens mij ben je dan niks met zo'n smalle balhoofdsleutel.
Op Ebay worden regelmatig de juiste sleutels aangeboden.

Jan.
User avatar
Knick
Posts: 548
Joined: 07 May 2006 22:43
Contact:

Postby Knick » 09 Mar 2007 18:38

op internet staat ergens een handleiding hoe je van een keverblok een 2 cilinder compressor kunt bouwen, zal ook wel met je 356 motor werken.
User avatar
JDMM
Posts: 2753
Joined: 07 May 2006 22:14
Contact:

Postby JDMM » 10 Mar 2007 23:43

Nee, er is niets mis met de orginele sleutels, de eerlijkheid gebiedt echter dat ik er thuis wel de luchtsleutel opzet, al was het maar om de pully te sparen.

De orginelen zijn ook de sleutels die ik bedoel.

Met balhoofdsleutels bedoel ik de sleutels uit het setje van B1T5, die lijken me dus niet geschikt.

Jan.

Return to “Kijk nou toch....”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 71 guests