Jörg decal

Wat wil je dat wij ook weten?
User avatar
E10
Moderator
Posts: 2473
Joined: 14 Sep 2008 15:27
Location: The Netherlands
Contact:

Jörg decal

Postby E10 » 25 Mar 2015 20:38

(ik heb (bijna) de hoop opgegeven om voor een normale prijs origineel gereedschap te vinden. Dus mijn kleine (stubby) schroevendraaier is een repro. Daar hoort een Jörg sticker op. Laten ze die nou (oa) bij Sierra Madre verkopen: http://www.sierramadrecollection.com/Jo ... 18410.html

Maar toen ik deze binnen kreeg zag ik dat het een echte sticker was. Deze krijg je dus met geen mogelijkheid mooi in de vorm geplakt. Er zat dus niets anders op om deze afbeelding op een zogenaamde waterslide decal te printen. Kon ik meteen nog wat aanpassingen uitvoeren want de schaduwen onder de banner hoeken die op de originele zitten ontbraken op de repro. En in de 'E' zat nog een krulletje dat de repro ook niet had. Tsja, waarom zou je het ook niet in 1x goed doen.... :( Zoals zou vaak vraag me ik af waarom een repro niet meteen correct of passend gemaakt wordt maar dat is weer een andere discussie.

Efin, de decal zit er nu op. Het viel nog niet mee en perfect is het niet maar met Micro Sol heb ik de decal toch redelijk erop gekregen. Misschien was het met Micro Set nog beter gegaan dacht ik naderhand.

Ik heb er nog een paar over. Die verkoop ik voor 2,50 per 2.

P3207760.JPG

Rechtsonder de Sierra Madre sticker. Rechtsboven de mijne.

P3217761.JPG

En klaar.

Misschien ook eens Hazet decals maken voor de sleutels.......
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.

Return to “Kijk nou toch....”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 72 guests