Wow

Links gerelateerd aan de Porsche 356.
User avatar
Hirth
Posts: 1017
Joined: 07 May 2008 19:34
Contact:

Wow

Postby Hirth » 07 Feb 2010 19:10

Niet mijn, en ik denk dat ik wel mag zeggen, onze stijl maar de tijd, moeite en geld die in deze auto zijn gegaan........ wow.... respect

http://forums.rennlist.com/rennforums/9 ... hread.html
User avatar
Hirth
Posts: 1017
Joined: 07 May 2008 19:34
Contact:

Re: Wow

Postby Hirth » 07 Feb 2010 19:39

Is volgens mij de eigenaar van een bedrijf dat veel werk doet voor F1 teams, Bugatti, NASCAR, etc. Ik heb om eerlijk te zijn nog nooit in mijn leven zoiets gezien, echt ongekend.
User avatar
Knick
Posts: 548
Joined: 07 May 2006 22:43
Contact:

Re: Wow

Postby Knick » 07 Feb 2010 23:42

Petwin wrote:Is natuurlijk een kwestie van smaak. Feit is wel, dat het vermogen wat hier ingestoken is, er nooit meer uit komt.

Inderdaad Wow, maar meer en kwestie van slechte smaak.
De filosofie achter het ding snap ik al helemaal niet. Alles superlicht, flikker dan meteen alle overbodige zooi uit het ding. Wat voor stakker ben je trouwens met een Tiptronic bak in zo'n auto. Strakke lak kan hij ook wel gebruiken en leg dan meteen het benzine vulklepje op hoogte. Hoe diep kun je zinken
Is gewoon geen vlees en geen vis. Jammer van alle energie.
Kunstvlis misschien¿
User avatar
Hirth
Posts: 1017
Joined: 07 May 2008 19:34
Contact:

Re: Wow

Postby Hirth » 08 Feb 2010 20:43

Ik heb de posts een beetje doorgelezen om een beter idee bij de auto te krijgen. Het schijnt een America GS te zijn (1 of 1) die speciaal voor Harm Lagaay is gebouwd.

De bedoeling van de eigenaar was om de auto te gebruiken voor het ontwikkelen van nieuwe technieken en het testen van potentiële suppliers voor zijn bedrijf, om kort te zijn "to push the envelope" Vandaar dus geen carbon deuren etc. daar dit geen uitdaging is en "already done"

Over smaak valt zeker te twisten, maar bij het beeld van one off titanium hinges, speciale one off remklauwen etc. moet toch bij iedereen op deze lijst iets speciaals oproepen. Spit de post en sub posts eens lekker door je zult echt versteld staan
User avatar
Richard
Moderator
Posts: 1499
Joined: 08 May 2006 11:57
Contact:

Re: Wow

Postby Richard » 08 Feb 2010 22:58

Ik zeg rijden met dat ding!
Richard

'63 356B
User avatar
Knick
Posts: 548
Joined: 07 May 2006 22:43
Contact:

Re: Wow

Postby Knick » 09 Feb 2010 01:41

Ok, misschien had ik een beetje migraine maar als het mijn bedoeling was geweest om het ding af te zeiken was de witpunt instelling van jullie beeldscherm acuut naar 4500ºk geschoten.
Maar ik snap dus écht de filosofie achter het ding niet.
Wat voor prachtige details ook, maar het is niets meer of minder dan een Follie.

Je kunt maar in iets geslaagd zijn :?

Return to “Links”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 69 guests