De lichtschakelaar misschien ?
Jan.
#24
- JDMM
- Posts: 2753
- Joined: 07 May 2006 22:14
- Contact:
Re: #24
"Je ziet hem voortdurend". Als je achter het stuur zit, kijk je dan recht vooruit of naar beneden ?
Wat je voortdurend ziet is, behalve wat al genoemd is, nog de radio, de ruitenwisserschakelaar, dat schuifje voor de verwarming en de combischakelaar aan het stuur.
Jan.
Wat je voortdurend ziet is, behalve wat al genoemd is, nog de radio, de ruitenwisserschakelaar, dat schuifje voor de verwarming en de combischakelaar aan het stuur.
Jan.
If all else fails, read the Workshop Manual !
- JDMM
- Posts: 2753
- Joined: 07 May 2006 22:14
- Contact:
Re: #24
paul wrote:Oh oh, Jan wordt ongeduldig. Zometeen gaat hij zijn hele dashboard uit elkaar halen.
Vraag me af als er een dame achter het stuur zit of zij "hem" dan ook voortdurend ziet.
Ik ben inderdaad erg benieuwd naar de oplossing, maar Joris houdt het spannend.
Sloopneigingen heb ik nog niet, maar als deze ondragelijke spanning nog lang duurt komt er toch een moment dat ik mijn hand aan het dashboard sla !
Jan.
If all else fails, read the Workshop Manual !
-
- Posts: 656
- Joined: 07 May 2006 20:35
- Location: Eindhoven The Netherlands
- Contact:
Re: #24
Oh nee Jan, dat is het niet waard. Hoe kunnen we je nog redden? Het is maar een spelletje!
Joris, help dan toch voordat Jan zijn liefste sloopt.
Joris, help dan toch voordat Jan zijn liefste sloopt.
If you must reinvent the wheel, remember that it works best if it is, like, roundish.
- Hirth
- Posts: 1017
- Joined: 07 May 2008 19:34
- Contact:
Re: #24
"Heren, dames ook" (wie kan deze quote identificenern?)
Excuses voor mijn late antwoord, ben er een lang weekend tussenuit geweest.
Jan had hem, het is inderdaad de binnenkant van het contactslot. In dit geval het contactslot van een T-1 gemaakt door Bosch. Nu zul je je inderdaad afvragen waarom ik zo een slot sloop, antwoord is; op deze manier kan je mooi de chromen sleutelcyliner opnieuw chromen. Vooral bij auto's met veel KM's zitten deze vaak onder de krassen en is het chroom weggesleten. Ik geeft toe dat hij vooral ingegeven door de slechte foto een beetje gemeen was.
Wat betreft de discussie om alleen zaken toe te laten die je kan zien zonder dingen te slopen, een aantal van jullie is zo handig dat een intact onderdeel eigenlijk te makkelijk is vandaar mijn posts met gekke Carrera onderdelen en soms sub-onderdelen. Ik stel voor dat we er gewoon een gezonde balans inhouden, op deze manier "voor elk wat wils"
Excuses voor mijn late antwoord, ben er een lang weekend tussenuit geweest.
Jan had hem, het is inderdaad de binnenkant van het contactslot. In dit geval het contactslot van een T-1 gemaakt door Bosch. Nu zul je je inderdaad afvragen waarom ik zo een slot sloop, antwoord is; op deze manier kan je mooi de chromen sleutelcyliner opnieuw chromen. Vooral bij auto's met veel KM's zitten deze vaak onder de krassen en is het chroom weggesleten. Ik geeft toe dat hij vooral ingegeven door de slechte foto een beetje gemeen was.
Wat betreft de discussie om alleen zaken toe te laten die je kan zien zonder dingen te slopen, een aantal van jullie is zo handig dat een intact onderdeel eigenlijk te makkelijk is vandaar mijn posts met gekke Carrera onderdelen en soms sub-onderdelen. Ik stel voor dat we er gewoon een gezonde balans inhouden, op deze manier "voor elk wat wils"
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 10 guests