Page 1 of 1

Wazdadan 5

Posted: 18 Jun 2009 13:57
by JDMM
Een stukje draadeind, maar waar komt het vandaan ?


Jan.
Image

Posted: 18 Jun 2009 17:04
by JDMM
Dit zat er aan.

Nu wordt het wel erg gemakkelijk, dus de vraag is dan ook : "Wat is er dan fout aan deze bout.
(Behalve dat ie gebroken is.)

Jan.
Image

Posted: 18 Jun 2009 17:57
by JDMM
Nee, dat is het allemaal niet !

Jan.

Posted: 18 Jun 2009 21:12
by JDMM
Een potlood en een nieuwe aanwijzing.

Jan.
Image

Posted: 18 Jun 2009 21:18
by stef69
plaatje en bout die warmtewisselaar (of J-tube afhankelijk welk type) tegen blok vastzet ?

waren bij mij ook één van de bouten dit echt VAST zaten

Posted: 18 Jun 2009 21:18
by Knick
Diff.

Posted: 18 Jun 2009 21:22
by JDMM
Bingo.

Hier zit normaal gesproken het kroonwiel mee tegen het differentieel geschroefd.
Wat er aan mankeert is dat deze bouten , in tegenstelling tot de nieuwe, geen "borst"van 11 mm hebben t.p.v. het kroonwiel.

Jan.

PS: Op deze foto mankeert ook nog iets, wat ?
Image

Posted: 19 Jun 2009 14:57
by JDMM
Juist, en die boutkop heb ik in de hele bak niet gevonden !

Die is er dus in America bij het olieverversen uitgevallen, reden genoeg voor Dr. Cerillo om zijn 356 die hij 38 jaar had, van de hand te doen, via via, aan mij.

Toen ik de eerste keer de bakolie ververste kwam er nog wat draadeindjes uit het aftapgat..... en daarna dus een leuk sleutelpartijtje.
Gelukkig zat het kroonwiel nog op zijn plaats ( maar wel los) door de drie bouten die nog heel waren, dus de schade viel niet tegen.

Jan.