Page 2 of 2
Re: Lus voor kabels
Posted: 26 Mar 2010 20:04
by E10
Petwin wrote: Ze moeten na deze stap op lengte gemaakt zijn omdat je de geweven kern kunt zien op de kopste kanten.
Bedoel je met 'Ze' de NLA straps of de originele? We hebben het idd over de T2 bandjes. Heb jij die van NLA? Dan moet ik de volgende keer eens kijken.
Re: Lus voor kabels
Posted: 09 Apr 2010 09:10
by Hirth
Heb de bandjes van NLA (gemaakt door Skip Shirley) ook gebruikt op mijn coupeetje, zijn fraaide correcte bandjes en de prijs is ook redelijk!
Re: Lus voor kabels
Posted: 09 Apr 2010 15:11
by E10
OK, ik ben bijna overtuigd...... Ik hoor zowel hier als op de 356talk niets dan lof over de NLA straps. Dan zal het toch wel goed zijn.
Re: Lus voor kabels
Posted: 09 Apr 2010 19:45
by E10
OK ok, al is die structuur ook erg mooi, zeker met een zwart laagje erover heen..
en het lusje voor, voor de snelheidsmeter kabel; zelfde? Die zit namelijk niet in de NLA set.
Re: Lus voor kabels
Posted: 14 Apr 2010 20:15
by E10
Re: Lus voor kabels
Posted: 14 Apr 2010 22:45
by JDMM
De snelheidsmeterkabel heeft een beugeltje naast de stuurkolom.
Jan.
Re: Lus voor kabels
Posted: 10 May 2010 14:04
by E10
Voor diegene die de Classic Porsche gekocht heeft die Roma ons getipt heeft: Pagina 38, 2e kolom, 3e alinea; stukje over straps. Blijkbaar waren die van de pre-A hetzelfde als voor de A.
Pet: heeft jouw pre-A nog straps en zijn de NLA’s van rubber of nylon?
Re: Lus voor kabels
Posted: 12 May 2010 20:58
by E10
Petwin wrote:Is trouwens wel een erg mooie auto dat groene splitje.
Inderdaad een mooie auto Ook een mooi verhaal om te lezen en vooral, zeer herkenbaar. Er zijn gelukkig nog anderen die ver willen gaan in een restauratie.
Re: Lus voor kabels
Posted: 03 Sep 2010 01:00
by E10
We pikken het onderwerp weer eens op. Lus snelheidsmeterkabel: zie post van Jim op mijn vraag;
http://www.356registry.com/forum/viewtopic.php?t=22988Helaas blijft het op het einde weer stil.