Hulp gezocht

Wie weet wie....? Wie weet wat....? Wie weet waar....?
Robert
Posts: 76
Joined: 14 Feb 2009 15:34
Contact:

Hulp gezocht

Postby Robert » 30 Mar 2013 14:47

In tegenstelling tot velen van jullie ben ik zo a-technisch als het maar zijn kan en daarom graag jullie hulp. Vandaag lichte schade rechtsvoor aan de 356 roadster opgelopen. Het kleine grilletje rechtsvoor onder de bumper dient nu vervangen te worden. Kan iemand mij helpen aan een adres waar ik dit kan bestellen en eventueel de benaming en/of onderdeelnummer? Zou mooi zijn als ik volgende week eea in bezit heb want ivm een kleine brandstof lekkage gaat hij vrijdag naar de garage. Wellicht dat de monteur het grilletje meteen kan plaatsen. Ter illustratie een foto van de rechtervoorkant (beschadigd) en linksvoor (zoals het weer moet worden...)

Alvast bedankt voor jullie actie en hopelijk tot 5 mei op de Veluwe!

Groet Robert
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
User avatar
marc 356
Posts: 371
Joined: 06 Jan 2011 20:10
Contact:

Re: Hulp gezocht

Postby marc 356 » 30 Mar 2013 20:32

http://parts-wise.nl/ Hier kan jij dit bestellen , ik ben zeer tevreden over deze firma.
Gr. Marc ( zie project van )
User avatar
JDMM
Posts: 2753
Joined: 07 May 2006 22:14
Contact:

Re: Hulp gezocht

Postby JDMM » 30 Mar 2013 23:36

Ik heb hier van die roosters liggen van een BT6, € 10 + verzendkosten.
Z.g.a.n., even oppoetsen wel.

Jan.
If all else fails, read the Workshop Manual !
Robert
Posts: 76
Joined: 14 Feb 2009 15:34
Contact:

Re: Hulp gezocht

Postby Robert » 31 Mar 2013 09:20

JDMM wrote:Ik heb hier van die roosters liggen van een BT6, € 10 + verzendkosten.
Z.g.a.n., even oppoetsen wel.

Jan.


Heb ze net gisterenavond besteld op het adres van Marc 356... Mocht dit toch niet lukken houd ik mij aanbevolen Jan. Bedankt!

Return to “Wie weet....?”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests