356 in VS kopen en gelijk rondtouren

Wie weet wie....? Wie weet wat....? Wie weet waar....?
Heezeg
Posts: 109
Joined: 23 Sep 2013 13:54
Contact:

356 in VS kopen en gelijk rondtouren

Postby Heezeg » 31 Dec 2013 14:17

Hoi allen,
In een vorig topic vroeg ik al eens naar het verschil tussen een 911 en 356. Daarna de 356 even los kunnen laten maar ik merk steeds weer dat hij opnieuw terugkomt. Qua rijden, looks en puurdere belevenis denk inmiddels wel dat de 356 beter bij mij past dan de 911. Ik heb de afgelopen weken online eens een flinke zoektocht gestart naar de prijzen in Europa en de VS. Ik merk steeds meer dat waar de VS jaren terug een stuk goedkoper was (niet alleen met Porsche’s maar bv ook T1 bussen) de prijsverschillen kleiner worden. Toch is het aanbod in de VS een stuk groter dan in Europa. Zeker in Nederland komt weinig voor een redelijke prijs te koop. Online en ongezien een auto in de VS kopen gaat mij toch wat ver. Dat heeft mij aan het denken gezet…misschien is het wel een idee om een vakantie in de VS te combineren met het kopen van de juiste 356 (en daarmee ook een stuk rond te touren). Heeft iemand hier ervaring mee? Zijn er handelaren in de VS waar je voor zo’n plan iets van zekerheid kunt verwachten? Het gaat er mij dan om dat ik de 356 ophaal en er ook zeker van ben dat ik er enkele weken mee rond kan rijden voordat ik hem op de boot naar huis zet.
Hoor graag jullie ervaringen!
Matthijs356
Posts: 505
Joined: 09 Jun 2006 20:06
Location: Maldegem, Belgium
Contact:

Re: 356 in VS kopen en gelijk rondtouren

Postby Matthijs356 » 07 Jan 2014 10:43

Ik denk niet dat handelaars daar voor te vinden zijn.
Een trip naar daar plannen is altijd leuk.

Gr,
M
User avatar
Hirth
Posts: 1017
Joined: 07 May 2008 19:34
Contact:

Re: 356 in VS kopen en gelijk rondtouren

Postby Hirth » 08 Jan 2014 14:54

Grootste uitdaging is de verzekering voor je auto. Ik heb toen flink lang moeten zoeken voordat ik deze als buitenlander kon afsluiten

Return to “Wie weet....?”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests