Goed adres voor interieur 356A ?

Wie weet wie....? Wie weet wat....? Wie weet waar....?
ratmann
Posts: 34
Joined: 30 Nov 2013 09:12
Contact:

Goed adres voor interieur 356A ?

Postby ratmann » 04 Oct 2014 06:49

Wie weet er een goed adres waar ik terecht kan om een nieuwe hemel en de rest van de bekleding voor mijn 356A te laten uitvoeren ?

Merci ;)
gerardconvD
Posts: 23
Joined: 27 Jul 2015 13:23
Contact:

Re: Goed adres voor interieur 356A ?

Postby gerardconvD » 27 Jul 2015 14:42

ratmann wrote:Wie weet er een goed adres waar ik terecht kan om een nieuwe hemel en de rest van de bekleding voor mijn 356A te laten uitvoeren ?

Merci ;)


mijn vaste adres voor het bekleden van de auto's is (Niels) meijer purmerend
gerardconvD
User avatar
E10
Moderator
Posts: 2473
Joined: 14 Sep 2008 15:27
Location: The Netherlands
Contact:

Re: Goed adres voor interieur 356A ?

Postby E10 » 27 Jul 2015 18:42

Dat ligt er helemaal aan hoeveel je zelf weet en hoeveel documentatie je hebt. Ik heb mijn stoelen, bank en panelen laten doen bij KHM in Stuttgart. Deze verklaart een expert te zijn op 356 gebied en 10-tallen tevreden klanten te hebben. Ik was het daar niet mee eens. Dat kan iets over mij zeggen of over zijn andere klanten......Lees dit maar eens:
viewtopic.php?f=28&t=3282
(overigens heb ik de panelen na de eerste keer terug gestuurd omdat ik er vanuit ging dat ze wisten hoe het moest.....en ze dus niet nadrukkelijk verteld had om stof te gebruiken achter de tassen).

Tapijt:pagina 18 maar eens lezen:
viewtopic.php?f=32&t=1611&start=255

Er zit bij mij in de buurt een bekleedster die ik een vakvrouw kan noemen. Als ik haar exact vertel wat en hoe ze het moet doen en de foto's erbij lever dan komt het helemaal goed. Bekleders die het in 1x zonder verdere uitleg correct doen zijn er nauwelijks meer.
User avatar
tbt2
Posts: 628
Joined: 04 Jan 2015 21:03
Contact:

Re: Goed adres voor interieur 356A ?

Postby tbt2 » 30 Jul 2015 22:29

E10 wrote:Dat ligt er helemaal aan hoeveel je zelf weet en hoeveel documentatie je hebt. Ik heb mijn stoelen, bank en panelen laten doen bij KHM in Stuttgart. Deze verklaart een expert te zijn op 356 gebied en 10-tallen tevreden klanten te hebben. Ik was het daar niet mee eens. Dat kan iets over mij zeggen of over zijn andere klanten......Lees dit maar eens:
viewtopic.php?f=28&t=3282
(overigens heb ik de panelen na de eerste keer terug gestuurd omdat ik er vanuit ging dat ze wisten hoe het moest.....en ze dus niet nadrukkelijk verteld had om stof te gebruiken achter de tassen).

Tapijt:pagina 18 maar eens lezen:
viewtopic.php?f=32&t=1611&start=255

Er zit bij mij in de buurt een bekleedster die ik een vakvrouw kan noemen. Als ik haar exact vertel wat en hoe ze het moet doen en de foto's erbij lever dan komt het helemaal goed. Bekleders die het in 1x zonder verdere uitleg correct doen zijn er nauwelijks meer.


Dit adres van dat vrouwtje zal je mij eens moeten doorgeven, een van mijn opties was eigenlijk om alle interieur bij KHM te bestellen en dan iemand zoeken die ervaring heeft met bekleden van oldtimers of ikzelf of toch proberen. Op hun website blijken ze veel ervaring te hebben,zo zie je maar hoe weinig er zijn die naar originaliteit kijken en snel blij zijn. Heb je topics al gelezen en proficiat met je geleverd werk, ten eerste ik weet niet hoe ik er moet aan beginnen en veronderstel dat er geen handleiding bestaat en ten tweede de tijd ervoor heb ik niet. Een vriend van mij liet zijn Atje doen in Nederland van tapijten tot dakhemel ophalen in Belgie en terug bezorgt hij betaalde 8500 euro, het ziet er allemaal heel mooi uit maar ik vermoed dat er hier en daar wat originaliteit mist. Ieder zijn goesting natuurlijk!
User avatar
E10
Moderator
Posts: 2473
Joined: 14 Sep 2008 15:27
Location: The Netherlands
Contact:

Re: Goed adres voor interieur 356A ?

Postby E10 » 31 Jul 2015 14:50

http://www.autostoffering-carla.nl/index.html

Doe haar de groeten van me! Zij heeft de Bra voor mijn auto gemaakt en de biezen op mijn tapijt vervangen.

Stoelen, bank en achterpanelen zijn van KHM wel goed. En zij hadden ook de juiste kleur leer met de goede structuur. En ga er maar van uit dat ik heel veel stalen opgevraagd heb...(wereldwijd..).

Als ik je een tip mag geven: laat de stoelen, bank, banaan en panelen door KHM doen. Geef wel duidelijk aan bij KHM dat je stof achter de tassen wil. (heb je de originele panelen nog?). Ook bestel je een plaat 'pappe' die onderaan de rugleuning van de achterbank vastgemaakt moet worden, tenzij je de originele nog hebt. Vervolgens bestel je bij http://autosintl.net/ een hemel en een tapijtset. En dan breng je de auto met alle delen en foto's naar Carla.
User avatar
E10
Moderator
Posts: 2473
Joined: 14 Sep 2008 15:27
Location: The Netherlands
Contact:

Re: Goed adres voor interieur 356A ?

Postby E10 » 31 Jul 2015 14:55

Ik was overigens ca 4500,- kwijt bij KHM. Heb dus blijkbaar 4000 uitgespaard door verder alles zelf te doen. Niet gek.... :D
User avatar
tbt2
Posts: 628
Joined: 04 Jan 2015 21:03
Contact:

Re: Goed adres voor interieur 356A ?

Postby tbt2 » 02 Aug 2015 15:50

Carla is voor mij aan de andere kant van Belgie en net over de grens in NL. De auto daar krijgen is geen probleem maar de opvolging word wat moeilijker maar als het echt de moeite is dan heb ik het er wel voor over, ze zeggen een goede voorbereiding is de helft van het werk. Heb trouwens nog wat tijd om daarover na te denken het schuren is nog niet voorbij + nog al de rest en het gaat voor het moment langzaam vooruit. Zal ook je advies volgen ivm KHM en de dakhemel. Mijn interieur word identiek zoals de jouwe met het verschil van imitatieleder bij mij.
bedankt
User avatar
E10
Moderator
Posts: 2473
Joined: 14 Sep 2008 15:27
Location: The Netherlands
Contact:

Re: Goed adres voor interieur 356A ?

Postby E10 » 03 Aug 2015 06:47

Je kunt er ook nog voor kiezen om een rol tapijt en een rol band/bies te kopen ipv een kant-en-klare set. Ik weet dat ze dat prettiger vind.

Return to “Wie weet....?”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 5 guests