?????

Wie weet wie....? Wie weet wat....? Wie weet waar....?
User avatar
E10
Moderator
Posts: 2473
Joined: 14 Sep 2008 15:27
Location: The Netherlands
Contact:

Re: ?????

Postby E10 » 10 Dec 2015 11:36

De bekleding die tegen de firewall zit, is op die houten plaat gespannen. Feitelijk hetzelfde als het deurpaneel. Kan goed zijn dat die plaat ook een soort pappe was.

In de jaren 60 werd het metaal al duurder dus moesten ze bezuinigen op de plaatjes..... :wink:
User avatar
JDMM
Posts: 2753
Joined: 07 May 2006 22:14
Contact:

Re: ?????

Postby JDMM » 10 Dec 2015 12:40

OK, bij een B is dat een soort board, ik heb het nooit los gehad.
Klopt het dat er 7 van die spijkers in die "houten" plaat zitten ?
In het A onderdelenboek zie ik 7 uitsparingen getekend in de motor compartiment fire wall isolatie.
De spijkers zelf zie ik niet staan.
If all else fails, read the Workshop Manual !
User avatar
tbt2
Posts: 628
Joined: 04 Jan 2015 21:03
Contact:

Re: ?????

Postby tbt2 » 10 Dec 2015 14:17

E10

Bedankt om dit raadsel op te lossen begon echt te denken dat deze spijkers niets met een 356 te maken hadden .
Dit wordt natuurlijk leuk om dit terug te hergebruiken en zal daar rekening mee houden;

JDMM ik heb in totaal 8 van deze spijkers, zaterdag ga ik verder werken aan de 356 en kijken waar deze juist komen te zitten ik vermoed 6 bovenaan en dan nog 2 onderaan.
Als ik mij herinner kan je in de topic antidreun van E10 de gaten zien in de firewall en zien waar ze zitten.

Het houten paneel wordt ook nog eens met de 2 bagage strap brackets vast gehouden;
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
User avatar
E10
Moderator
Posts: 2473
Joined: 14 Sep 2008 15:27
Location: The Netherlands
Contact:

Re: ?????

Postby E10 » 10 Dec 2015 14:20

tbt2 wrote:
Het houten paneel wordt ook nog eens met de 2 bagage strap brackets vast gehouden;


Klopt. En aan de motorruimte komt er dan een stripje metaal onder de moeren waarmee de beugels vastgezet worden.

Return to “Wie weet....?”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests