uitlaat

Wie weet wie....? Wie weet wat....? Wie weet waar....?
User avatar
tbt2
Posts: 548
Joined: 04 Jan 2015 21:03
Contact:

uitlaat

Postby tbt2 » 10 Feb 2016 18:35

Hallo,

Deze uitlaat ging aan mijn motor en is nu vervangen door een originele. :D
Maar zou graag weten of deze een originele is of een aftermarket uitlaat voor een B of C ...

merci!
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
User avatar
Petwin
Moderator
Posts: 1021
Joined: 21 May 2006 14:14
Location: Netherlands
Contact:

Re: uitlaat

Postby Petwin » 10 Feb 2016 21:21

Het is een aftermarket voor een T5-C, US verwarming.
Is geen Dansk wat wel, weet ik niet zeker.

Heb je een originele Leistritz kunnen scoren?
Every Part a Piece of Art
User avatar
tbt2
Posts: 548
Joined: 04 Jan 2015 21:03
Contact:

Re: uitlaat

Postby tbt2 » 10 Feb 2016 21:56

Petwin wrote:Het is een aftermarket voor een T5-C, US verwarming.
Is geen Dansk wat wel, weet ik niet zeker.

Heb je een originele Leistritz kunnen scoren?


Zo te zien vermoed ik dat hij origineel is.
Is zeker juiste model, de 2 uitlaten moeten op 29cm van elkaar staan.
Weet je soms waar ze de correcte hittebestendige grijze verf verkopen in de benelux? :wink:
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
User avatar
E10
Moderator
Posts: 2369
Joined: 14 Sep 2008 15:27
Location: The Netherlands
Contact:

Re: uitlaat

Postby E10 » 11 Feb 2016 00:35

Ik laat je morgenavond weten welke hittebestendige lak ik heb. Zit er al een paar jaar op en houdt nog steeds.
User avatar
Petwin
Moderator
Posts: 1021
Joined: 21 May 2006 14:14
Location: Netherlands
Contact:

Re: uitlaat

Postby Petwin » 11 Feb 2016 05:42

Model ziet er wel origineel uit. Kan ook een Dansk zijn. Als het een Leistritz is, staat het erin gestempeld.
Ik heb mij uitlaat ceramisch laten coaten. Is normaal bulletproof en kan natuurlijk goed tegen temperatuurwisselingen. Mijn coater had een probleempje met zijn primer. Nu heb ik plaatsen waar de coating eraf gebladderd is...aarrggg Hij bood aan om hem opnieuw te doen maar ik had geen zin om de uitlaat er weer af te halen nadat de motor in de auto gehangen was. Misschien later eens een keer.
Andere delen die gecoat zijn houden het wel prima.

Uitlaten voor andere auto's die ik gedaan heb waren ook goed.
Every Part a Piece of Art
User avatar
tbt2
Posts: 548
Joined: 04 Jan 2015 21:03
Contact:

Re: uitlaat

Postby tbt2 » 11 Feb 2016 07:33

E10 wrote:Ik laat je morgenavond weten welke hittebestendige lak ik heb. Zit er al een paar jaar op en houdt nog steeds.

heb hem al met hitte bestendige motip anthraciet gelakt maar komt te donker uit en ben niet zo tevreden.
Dit was het enige die ik hier in de streek vond.
Stoddard heeft ze maar als ik enkel een bus moet bestellen uit de VS, lijkt me wat ...

Geen stempel gevonden zal dan wel een Dansk zijn.
Lijkt me toch veel beter dan die zwarte :D
User avatar
E10
Moderator
Posts: 2369
Joined: 14 Sep 2008 15:27
Location: The Netherlands
Contact:

Re: uitlaat

Postby E10 » 11 Feb 2016 21:16

Motip heeft ook grijs: http://www.motip.com/nl/producten/motip ... ndige-lak/

VHT heeft ook mat grijs: http://www.vhtlak.nl/hittebestendig/pro ... ijs-sp104/

Die van VHT heeft als nadeel dat die afgebakken moet worden: of in een oven, of door de motor te laten draaien. Maar is waarschijnlijk duurzamer als de Motip.

Ik weet eerlijk gezegd niet meer welke ik heb......
User avatar
JDMM
Posts: 2727
Joined: 07 May 2006 22:14
Contact:

Re: uitlaat

Postby JDMM » 11 Feb 2016 21:29

Was aan 't afbakken. :shock:
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
If all else fails, read the Workshop Manual !

Return to “Wie weet....?”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest