Kabelboom kopen bij kabelgross.de

Wie weet wie....? Wie weet wat....? Wie weet waar....?
User avatar
01RV
Posts: 352
Joined: 22 Oct 2015 16:58
Contact:

Re: Kabelboom kopen bij kabelgross.de

Postby 01RV » 17 Jul 2017 18:01

ik ken iemand die deze set op EBAY gekocht heeft, een complete ramp was het. Niets klopte, draden te kort, ontbrekende stukken kabelboom en foutieve diameters. Tevens was de verkoper niet echt behulpzaam toen er uitleg, support gevraagd werd.

http://www.ebay.de/itm/Kabelbaum-komple ... SwAL9UfCXw


Gr

Roy
58' 356AT2 Super Coupé
60' 356BT5 Super Roadster
User avatar
tbt2
Posts: 628
Joined: 04 Jan 2015 21:03
Contact:

Re: Kabelboom kopen bij kabelgross.de

Postby tbt2 » 17 Jul 2017 19:07

Ik heb me een kabelboom van Kabelkonfektion Wochenslander uit Duisland aangeschaft. 856 euro incl btw en verzending.
De kabelboom is voorzien van nummering en bijhorende handleiding en denk prijs kwaliteit goede koop.

Vriend van mij had er ééntje van Joma was wel goedkoper maar te kort en niet genummerd.
User avatar
01RV
Posts: 352
Joined: 22 Oct 2015 16:58
Contact:

Re: Kabelboom kopen bij kabelgross.de

Postby 01RV » 18 Jul 2017 13:05

Nu het woord "Kabelboom" is een ruim begrip. Als je bij Kroon een offerte gevraagd hebt dan zal dit voor een complete kabelboom zijn voor uw wagen inclusief de kleine extra bekabeling zoals Dynamo-Spanningsregalaar / Binnenverlichting / dashboardverlichting / Batterij naar starter / bekabeling zekeringhouder / enz . Bij andere spreken ze over een kabelboom en zit er enkel de hoofdkabelboom in. Vandaar soms het prijsverschil.

Voor ik de kabelboom voor m'n 356A T2 bij Kroon had besteld heb ik ook enkele offertes opgevraagd, bij Kabelkonfektion Wochenslander was het inderdaad goedkoper maar was dit enkel maar voor de hoofdkabelboom en was al de rest als extra bij te betalen.

Ik heb de Kabelkonfektion Wochenslander geplaatst gezien in een 356 en de kwaliteit is toch heel wat anders met wat je van Kroon krijgt, natuurlijk alles heeft z'n prijs.

Gr

Roy

PS: Heb een open 356 bijgekocht waar er later ook een Kroon kabelboom zal inkomen, maar binnenkort vertel ik wel meer over m'n nieuwe aankoop.
58' 356AT2 Super Coupé
60' 356BT5 Super Roadster

Return to “Wie weet....?”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 7 guests