iemand een werkplan hoe je zo een ding maakt voor een 356 !!
laat maar komen ...
rotisserie
-
- Posts: 299
- Joined: 13 Oct 2008 09:36
- Contact:
- Bos
- Moderator
- Posts: 2694
- Joined: 28 Feb 2007 13:24
- Contact:
-
- Posts: 299
- Joined: 13 Oct 2008 09:36
- Contact:
-
- Posts: 917
- Joined: 26 May 2007 13:49
- Location: Belgium - Gent
- Contact:
paul wrote:Oh, een draaispit. (vertaling)
Voorbeeldje:
http://forums.pelicanparts.com/showthre ... ight=Flank
vind ik niet zo een goede
volgens mij veel beter ene waar draaipunt veel hoger zit en dan met een versterkte driehoek naar beneden
op flat4free.com staat er zo ene met een bus op
hier staat hij : http://www.flat4free.be/forum/viewtopic ... c&start=20
wat ik bij 356 ook nooit zou doen is afsteunen op bumpers alleen
op 356registry staat er een heel goed spit met wagen extra afgesteund op plaats waar motorsteun normaal zit (achterzijde)
http://www.willhoitautorestoration.com/ ... upe_gt.php
en vooraan ook vastgemaakt ter hoogte van voorwielen (link toont dat voorzijde afsteunt op ronde buizen waar veren normaal inzitten)
dit alles om vervorming te vermijden
op foto zie je ook heel duidelijk dat er heel wat versterkingsstaven zijn ingelast, zal zeker een reden hebben
eventueel eens topic van Mathijs er eens bijhalen waar hij schrijft dat bak en motor in kas blijven hangen om spelling van porteir af te werken
details daar gaat het om
alvast veel succes
Stefan
- Knick
- Posts: 548
- Joined: 07 May 2006 22:43
- Contact:
Al jaren zie ik de meest bizarre constructies de revu passeren, zwaar genoeg voor een Leopard tank, meer dwarsversterkingen dan de Eiffeltoren, bakken en motoren in kale carrosserieën, etc. Complete kooien, zo veilig dat de malloten gelukkig niet meer bij hun eigen auto konden komen.
Dit is gewoon genoeg!
Hier hebben de afgelopen 25 jaar Speedsters, Cabrio's, Coupe's, Targa's RS'en, en noem het maar, in gehangen, met behoud van 2.7 tot 3.5 mm naden, afhankelijk van het type.
Dit is gewoon genoeg!
Hier hebben de afgelopen 25 jaar Speedsters, Cabrio's, Coupe's, Targa's RS'en, en noem het maar, in gehangen, met behoud van 2.7 tot 3.5 mm naden, afhankelijk van het type.
- Richard
- Moderator
- Posts: 1499
- Joined: 08 May 2006 11:57
- Contact:
-
- Posts: 505
- Joined: 09 Jun 2006 20:06
- Location: Maldegem, Belgium
- Contact:
-
- Posts: 656
- Joined: 07 May 2006 20:35
- Location: Eindhoven The Netherlands
- Contact:
-
- Posts: 299
- Joined: 13 Oct 2008 09:36
- Contact:
-
- Posts: 917
- Joined: 26 May 2007 13:49
- Location: Belgium - Gent
- Contact:
wie gebruikt er nu nog een spit ??? hobby-toestanden, kijk dan hier eens : http://www.youtube.com/watch?v=nd5WGLWNllA
Stefan
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 14 guests