mezelf

Een forum voor nieuwe leden waar ze zich kunnen voorstellen. Berichtje kan kort zijn.
User avatar
Dame
Posts: 225
Joined: 05 Mar 2010 08:30
Location: The Netherlands
Contact:

mezelf

Postby Dame » 07 Mar 2010 08:23

Ik woon al weer heel lang in het Brabantse land. Ik heb de eerste 6 jaar van mijn leven in Nederland, Duitsland en België gezeten. Vervolgens 6 jaar in Brabant. De volgende 6 jaar in Limburg. Vanaf mijn 18e weer in diverse plaatsen in Brabant.

Één van de leukste dingen die er zijn is toeren in een mooie bolide met goed weer. Genietend van de buitenlucht en het uitzicht. Tussendoor een hapje en drankje en weer verder.

Heb in 2000 kennis gemaakt met de autowereld. Er ging een wereld voor mij open, dat was het einde! Voorheen had ik niets met auto's. In datzelfde jaar in een oldtimer, een zilveren cabrio met donkerblauw dak en donkerblauw leer gaan rijden (vandaar zilver!). Drie weken met de cabrio rondtoeren langs de kust van Frankrijk en door naar Italië. Was echt geweldig! Één hele zomer een oldtimer voor dagelijks gebruik gehad. Alleen geen Porsche, maar ook heel mooi! Heb veel gereden. Vele ritten en een paar rally's in Frankrijk gereden. Ik achter het stuur en navigator naast mij! Naar evenementen en beurzen geweest. Sinds 2005 nog maar één keer met en rit meegereden, helaas. Maar heb dus wel een klein beetje ervaring met het rijden in een oldtimer!

Iets langer dan 4 jaar geleden kennis gemaakt met een hele mooie knick (niet in gereden, maar wel mogen bewonderen) en vanaf die tijd helemaal weg van Porsches. Zo meerdere keren mooie Porsches mogen bewonderen. Wel meerdere keren in een Speedster ernaast gezeten en er een keer in gereden. Ben nu dus overstag en wil graag een Porsche. Zie er echt naar uit!

Ben niet technisch, maar heb geen 2 linkerhanden. Of juist wel, ben links! Ben niet lui, help graag en ben leergierig. Demonteren, monteren en alles wat ertussen zit zou ik zo doen met hulp en op aanwijzigingen. Waar een wil is... Voordeel, ben heel secuur, netjes en opgeruimd. Ik vind het niet erg om vuile handen te krijgen. Heb al heel wat uren geschuurd (vooral ijzer), in de vernis en in de teer gezet in mijn jeugd jaren. Hard werken heb ik van thuis uit meegekregen.

Groet...
Last edited by Dame on 08 Mar 2010 15:32, edited 3 times in total.
User avatar
Knick
Posts: 548
Joined: 07 May 2006 22:43
Contact:

Re: mezelf

Postby Knick » 08 Mar 2010 13:21

Hi,

hier heb ik een linkshandig klein jong dametje die bewezen heeft een hele vaardige monteur te zijn, alles kan

Return to “Maak je bekend”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 75 guests