even voorstellen

Een forum voor nieuwe leden waar ze zich kunnen voorstellen. Berichtje kan kort zijn.
User avatar
richard356
Posts: 232
Joined: 22 Aug 2011 11:27
Contact:

Re: even voorstellen

Postby richard356 » 04 Oct 2011 21:03

Ach ja, ik heb wijziging van de plannen. Heeft te maken met het dak. Deze kan er namelijk niet vanaf :lol: Wel is er natuurlijk veel gebeurt. Ik moest alles klaar maken voor de keuring en er klopte natuurlijk weer niks van. Alle elektronica moest worden nagekeken en er is veel vervangen. De keuring is gedaan en in een keer door de malle molen bij het RDW. Een 46 jaar oude Porsche, is ie zo slecht dus nog niet :D Dus nu met de begeerde blauwe platen en 2 jaar APK :mrgreen: Mocht de 356 niet verkocht worden gaan we anders deze winter gewoon lekker aan de slag en wordt het plan gewoon doorgezet. Ach ja, een maandje op mp en wat andere sites en wordt het niks dan maakt het niks. Ik heb in ieder geval weer ruimte in de garage gekregen zodat ik aan de slag kan gaan. Ik heb met de 356 afgelopen zondag mijn eerste 200 kilometer gereden en over bekijks niet te klagen. Een vouwdak heb ik al op het oog en gaan we anders eind deze maand bestellen. Volgende week een afspraak gemaakte bij de spuiter en bij de techneut om de motor aan te pakken zodat deze helemaal weer tiptop is. Hij lekt wat olie en volgens de techneuten bij de krukas keering. Zelf kan ik de motor helaas niet zelf doen. Te weinig tijd om dat ook te doen en onvoldoende noodzakelijk gereedschap. Als iemand een prijstechnisch goed adres weet, houd ik mij aanbevolen. Hou ik hem wordt het volgend jaar de Mille Miglia en gaan we aan de HARC wedstrijden meedoen.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Matthijs356
Posts: 505
Joined: 09 Jun 2006 20:06
Location: Maldegem, Belgium
Contact:

Re: even voorstellen

Postby Matthijs356 » 05 Oct 2011 06:09

Vouwdakje erin plooien zal niet zo gezond zijn voor de waarde van de auto vrees ik.

En Mille Miglia rijden met een auto na 1957 is niet mogelijk. Gaan kijken natuurlijk wel... :D

Ziet er leuk uit trouwens!
User avatar
richard356
Posts: 232
Joined: 22 Aug 2011 11:27
Contact:

Re: even voorstellen

Postby richard356 » 05 Oct 2011 11:38

De bedoeling is achter de Mille Miglia aan te rijden. ik was niet erg duidelijk. Alleen dat is al een belevenis. En ach de waarde van de auto. Hij is niet meer in originele staat en zal dat ook niet meer worden. Wat de een niet aanstaat geldt voor de ander weer als een optie plus. Ik doe graag wat ik mooi en apart vindt en denk daarbij niet aan eventuele mogelijkheid van waarde vermindering ook geloof ik daar niet zo in. Dat zal wel meevallen. De outlaws in Amerika doen in veel gevallen zelfs meer opbrengen dan een standaard.
User avatar
richard356
Posts: 232
Joined: 22 Aug 2011 11:27
Contact:

Re: even voorstellen

Postby richard356 » 12 Mar 2012 22:22

Soms gaan zaken niet zoals je in gedachten had. Mijn vorige 356 verkocht omdat ik een B cabrio wilde kopen wat in een redelijke staat zou zijn voor restauratie. Helaas was dat een bijzonder groot drama maar wel daarvoor mijn zilverkleurige 356 al verkocht :shock: Teveel dus afgegaan op de foto's en praatjes, leer je ook weer van. Daar de prijzen van een B cabrio erg ver liggen van het te besteden bedrag een 356B T6 gekocht welke ik in de afgelopen maanden gerestaureerd heb. Nu was de bedoeling daar een mooi topic van te maken maar dat is volledig door drukke werkzaamheden er bij in geschoten. Om toch het "eind product" te laten zien hierbij wat foto's. Ik heb de 356 net afgelopen week laten keuren bij het RDW en heb reeds het kenteken mogen ontvangen. Alles is dan ook nieuw aan de auto zodoende maakte ik mij niet al te druk om de keuring. Hoewel nog niet geheel klaar hierbij wat plaatjes. Mooi nummer of niet Pascal :mrgreen:
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
User avatar
Richard
Moderator
Posts: 1499
Joined: 08 May 2006 11:57
Contact:

Re: even voorstellen

Postby Richard » 12 Mar 2012 23:24

Ha Richard,

Beroemde kleuren. En nog een Richard met een BT6. Gelukkig geen rode want sinds de TV-commercial van Carglass rij ik niet alleen in een gammele B ook in een ordinaire B :D

Heb je een soort van deal met het kledingmerk?
Ga je 'm showen bij de volgende forumrit? (zie agenda).
Richard

'63 356B
User avatar
richard356
Posts: 232
Joined: 22 Aug 2011 11:27
Contact:

Re: even voorstellen

Postby richard356 » 12 Mar 2012 23:40

En die van mij is ook nog van 63 Richard :mrgreen: Nee geen deal met het kleding merk en ook niet met Gulf. Als ze slim zijn komt het kleding merk nog met wat extra mille miglia kleding voor mij en betaald Gulf voortaan de brandstof kosten :lol: ik heb de agenda bekeken en moet zeggen dat is niet erg duidelijk. Wanneer is de eerste rit? Trouwens dit jaar een aantal mooie ritten/bijeenkomsten, Porsche scène live, Zandvoort classis day, Assen Duitse sportwagen festival, rit voor de stichting geluk en vrijheid (aanmelden mensen), genoeg te rijden.
User avatar
Richard
Moderator
Posts: 1499
Joined: 08 May 2006 11:57
Contact:

Re: even voorstellen

Postby Richard » 13 Mar 2012 00:12

Richard



'63 356B
User avatar
Pascal
Posts: 129
Joined: 15 Apr 2010 19:31
Location: West-Brabant
Contact:

Re: even voorstellen

Postby Pascal » 18 Mar 2012 14:03

Ziet er goed uit Richard! Lekker nummer inderdaad, misschien dat ik er toch maar een "61" op doe inderdaad ;)...
User avatar
richard356
Posts: 232
Joined: 22 Aug 2011 11:27
Contact:

Re: even voorstellen

Postby richard356 » 17 Apr 2012 19:31

Afgelopen zondag bij de Porsche lentemeeting in Oosterhout geweest. De eerste keer met de 356 naar een meeting en gelijk in de prijzen :mrgreen: Nog een paar mooie foto's op het net tegengekomen.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
User avatar
E10
Moderator
Posts: 2473
Joined: 14 Sep 2008 15:27
Location: The Netherlands
Contact:

Re: even voorstellen

Postby E10 » 19 Apr 2012 17:14

Gefeliciteerd! Dan kun je nu een prijzenkast gaan maken!

Return to “Maak je bekend”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 7 guests