Je trekt de bout aan met eventueel wat nieuwe fiberringen ertussen en voila het lekken is opgelost, of worst case scenario je trekt de bout te hard aan en draait de schroefdraad dol in het zachte metaal. ''I had a bad experience''
Bij de zeniths op onze 356's is de schroefdraad door de jaren heen er niet beter op geworden. Ook het ansluitvlak voor de banjobout is door het aandraaien vaak scheefgetrokken, de fibberingen kunnen de spelingsruimte niet meer opvangen om alles lekvrij te maken.
Veel vlees zit er niet aan de benzine aansluiting op een Zenith. De taps toelopende borst op de carburateur laat niet veel ruimte over om draad te tappen. Na veel discussie met JDMM over verschillende soorten inserts waren we na een jaar op een goede permanente oplossing gekomen

Ik heb een insert van staal met een buitenmaat van M14x1,25 en een originele binnenmaat van M12x1,25 in het desksel gemaakt. De borst op deze insert zorgt voor een goed afdichtingsvlak.
Benzine wordt steeds duurder, laten we zorgen dat het in de motor verbrand wordt en niet daarbuiten.