deze gaat volgens mij echt heel mooi worden, al een paar keren gemaild met hem
nu heeft hij zijn naakte kas laten dompelen bij een autoconstructeur als anti-roest-behandeling, net als alle recente (niet alu) wagens
http://www.356registry.com/forum/viewto ... c&start=15
een Franse wagen met moderne techniek
-
- Posts: 917
- Joined: 26 May 2007 13:49
- Location: Belgium - Gent
- Contact:
- E10
- Moderator
- Posts: 2474
- Joined: 14 Sep 2008 15:27
- Location: The Netherlands
- Contact:
Re: een Franse wagen met moderne techniek
Hij heeft ook gewinkeld in Nederland, in Schijndel om precies te zijn. Ben daar inmiddels ook meerdere keren geweest voor het een en ander:
http://resto356bt6.skynetblogs.be/archive-month/2009-09
http://resto356bt6.skynetblogs.be/archive-month/2009-09
-
- Posts: 917
- Joined: 26 May 2007 13:49
- Location: Belgium - Gent
- Contact:
- Roger
- Posts: 183
- Joined: 01 Mar 2009 15:35
- Location: Noord Brabant the Netherlands
- Contact:
-
- Posts: 917
- Joined: 26 May 2007 13:49
- Location: Belgium - Gent
- Contact:
Re: een Franse wagen met moderne techniek
ach een oude bekende, ik dacht ooit gelezen te hebben dat dit alles in één bod verkocht was (te koop werd aangeboden)
en nu blijkbaar per lot te koop?
iemand ervaring? prijsgunstig? voor- en nadelen?
en nu blijkbaar per lot te koop?
iemand ervaring? prijsgunstig? voor- en nadelen?
Stefan
- E10
- Moderator
- Posts: 2474
- Joined: 14 Sep 2008 15:27
- Location: The Netherlands
- Contact:
Re: een Franse wagen met moderne techniek
Ik ben er de eerste keer geweest in december 2008. Toen was hij nog bezig alles te ordenen en documenteren en had nog weinig idee omtrent de waarde. Toen was het nog leuk om dingen te kopen
Inmiddels is hij beter op de hoogte van de gangbare prijzen. Maar het blijft makkelijk om zoiets binnen handbereik te hebben. Helaas is het A aanbod bijna opgedroogd maar er blijven genoeg B/C onderdelen over.
Inmiddels is hij beter op de hoogte van de gangbare prijzen. Maar het blijft makkelijk om zoiets binnen handbereik te hebben. Helaas is het A aanbod bijna opgedroogd maar er blijven genoeg B/C onderdelen over.
-
- Posts: 917
- Joined: 26 May 2007 13:49
- Location: Belgium - Gent
- Contact:
Re: een Franse wagen met moderne techniek
Etienne wrote:...
Inmiddels is hij beter op de hoogte van de gangbare prijzen. Maar het blijft makkelijk om zoiets binnen handbereik te hebben. Helaas is het A aanbod bijna opgedroogd maar er blijven genoeg B/C onderdelen over.
merk ik ook op inventaris, maar is niet compleet volgens de site
maar onderdelen voor B, is perfect voor mij, ik dacht in eerste plaats aan reserve versnellingsbak, omdat ik de mijn nu niet ga laten reviseren
Stefan
-
- Posts: 917
- Joined: 26 May 2007 13:49
- Location: Belgium - Gent
- Contact:
Re: een Franse wagen met moderne techniek
Petwin wrote:Ik snap niet wat deze man met zijn kartonnen verwarmingspijpen in de langsdragers heeft gedaan of gaat doen....
zelfde opmerking voo die van mij? nadat deze in zuurbad is geweest ? ?
Stefan
-
- Posts: 917
- Joined: 26 May 2007 13:49
- Location: Belgium - Gent
- Contact:
Re: een Franse wagen met moderne techniek
Petwin wrote:Ja... wat heb jij ermee gedaan?
T/M T2 zijn de pijpen van aleen staal. Daarna zit er een papieren "harmonica slang" tussen.
Ik kan me niet voorstellen dat zo'n pijp een zuurbad overleeft.... Ik heb er geen ervaring mee maar dit was voor mij één van de redenen dat de 912 niet mocht zwemmen...
Endoscope en kijken?
zo een endoscoop ligt er bij ons op het werk, moet dus lukken
en wat als er geen slang meer is ? altijd in de kou rijden? 2 truien aantrekken ?
en de zwemles is niet zo goed afgelopen bij die van mij, met takel moeten op het droge trekken
Stefan
-
- Posts: 917
- Joined: 26 May 2007 13:49
- Location: Belgium - Gent
- Contact:
Re: een Franse wagen met moderne techniek
Petwin wrote:Stefan, heb je al een inwendig onderzoek gedaan?
neen, nog niet, bij volgend bezoek aan Wim en Timo
maar ik ben er vrij zeker van dat alles is opgelost in zuurbad
Stefan
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest