Kapframe

User avatar
E10
Moderator
Posts: 2473
Joined: 14 Sep 2008 15:27
Location: The Netherlands
Contact:

Re: Kapframe

Postby E10 » 08 Nov 2010 21:02

Waarom heb ik dat geluk nou nooit, dat alles meteen past, of bijna dan ? :cry: Het is je gegund hoor!
User avatar
E10
Moderator
Posts: 2473
Joined: 14 Sep 2008 15:27
Location: The Netherlands
Contact:

Re: Kapframe

Postby E10 » 12 Nov 2010 20:09

Nee hoor, dat does not make me feel better. Ik weet hoe het is als stukken niet passen en dat gun ik niemand. Been there a dozen times and more. Ik ben niet zo van het leedvermaak....
User avatar
Dame
Posts: 225
Joined: 05 Mar 2010 08:30
Location: The Netherlands
Contact:

Re: Kapframe

Postby Dame » 13 Nov 2010 20:53

Laat ons niet langer in spanning zitten en vertel...
Ik hoop dat het je veel tijd uitspaart.
User avatar
E10
Moderator
Posts: 2473
Joined: 14 Sep 2008 15:27
Location: The Netherlands
Contact:

Re: Kapframe

Postby E10 » 31 Dec 2010 20:16

De tekst lezend is al een hele opgave, de plaatjes erbij maken het nog het complexer. Kun je nagaan hoe de uitvoering moet zijn. Wederom petje af dat je hieraan begint. En zo te zien kun je trots gaan zijn op het eindresultaat!
Rustbuster
Posts: 65
Joined: 24 Oct 2009 19:45
Contact:

Re: Kapframe

Postby Rustbuster » 31 Dec 2010 22:09

Een beste plaatwerker zie ik wel :D :wink:
stef69
Posts: 917
Joined: 26 May 2007 13:49
Location: Belgium - Gent
Contact:

Re: Kapframe

Postby stef69 » 02 Jan 2011 10:09

Petwin wrote:
Rustbuster wrote:Een beste plaatwerker zie ik wel :D :wink:


Thanks... maar ik denk dat ik over dit soort dingen minstens drie keer zo lang doe als jij.


wat maken die paar uur nu uit op een wagen van +50 jaar
tenzij je dringend ergens naar toe moet met de wagen, ... zondagmiddag-diner-inkopen?
:wink:
Stefan
User avatar
Dame
Posts: 225
Joined: 05 Mar 2010 08:30
Location: The Netherlands
Contact:

Re: Kapframe

Postby Dame » 03 Jan 2011 12:03

Jeetje, het verschil tussen de foto's 1368 en 1798!
Wat een werk en wat een geduld zeg! Petje af :wink:
User avatar
Hirth
Posts: 1017
Joined: 07 May 2008 19:34
Contact:

Re: Kapframe

Postby Hirth » 03 Jan 2011 21:32

Ga terug in de tijd en je zult mijn advertenties vinden voor deze top seal, ook op het forum 8) Als vriendendienst heb ik menig van deze seals voor Tim verkocht. Zoals alles wat afkomstig is uit Tim zijn handen zijn ze top!
User avatar
Hirth
Posts: 1017
Joined: 07 May 2008 19:34
Contact:

Re: Kapframe

Postby Hirth » 03 Jan 2011 21:34

User avatar
Hirth
Posts: 1017
Joined: 07 May 2008 19:34
Contact:

Re: Kapframe

Postby Hirth » 03 Jan 2011 22:20

Goed punt.

Het gekke is dat we de seals ook aan leveranciers hebben aangeboden. De meeste hadden geen interesse......... :? erg vreemd
User avatar
Hirth
Posts: 1017
Joined: 07 May 2008 19:34
Contact:

Re: Kapframe

Postby Hirth » 06 Feb 2011 21:08

Prachtig Pet!! erg gaaf.
User avatar
Hirth
Posts: 1017
Joined: 07 May 2008 19:34
Contact:

Re: Kapframe

Postby Hirth » 23 Mar 2011 11:09

Prachtig Pet, om je vingers bij af te likken. Wat betreft NSF Din 933 boutjes, ik heb hier een adres voor. Die personen die er een zooi nodig hebben kunnen met mij contact opnemen.
stef69
Posts: 917
Joined: 26 May 2007 13:49
Location: Belgium - Gent
Contact:

Re: Kapframe

Postby stef69 » 23 Mar 2011 21:34

Petwin wrote:Omgedraaide wereld:

M8 bouten SW 14 met een 8G opschrift en merk zoals Karro, SWF of F*H zijn schaars. Zuinig op zijn dus....

Op een Speedster zitten 4 bouten M8 SW 14 zonder opschrift op de kop. ...



schaarse bouten en daar dan nog het logo van verwijderen ...
hoe durf je :wink:
Stefan

Return to “Aufbau  -  Body”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 9 guests