Pascal's "outlaw"

Hoezo authenticiteit? "Dare to be different" en laat het zien.
User avatar
richard356
Posts: 232
Joined: 22 Aug 2011 11:27
Contact:

Re: Pascal's "outlaw"

Postby richard356 » 29 Jan 2012 22:20

klopt dat je die niet kent. Dit is de mijne :mrgreen: Ik zal ook eens kijken of ik zoiets kan maken voor de verlichting. Ik weet nu in ieder geval dat ze niet teveel licht moeten geven :D
User avatar
Pascal
Posts: 129
Joined: 15 Apr 2010 19:31
Location: West-Brabant
Contact:

Re: Pascal's "outlaw"

Postby Pascal » 31 Jan 2012 19:12

Tja, het is vooral de richting hoor... Ze hangen bij mij te ver achterover zegmaar...
En zo'n Gulf ziet er goed uit ;) gestickert of gespoten?
User avatar
richard356
Posts: 232
Joined: 22 Aug 2011 11:27
Contact:

Re: Pascal's "outlaw"

Postby richard356 » 31 Jan 2012 20:13

Dat is dan duidelijk. Dat is iets waar ik rekening mee moet houden. De 356 is gespoten in de Gulf kleuren. Verdere bestickering zal gebeuren wanneer de lak een polijst beurt heeft gehad. De juiste Gulf stickers heb ik al gekregen van Gulf Nederland toen ze bij mijn 356 zijn wezen kijken en foto's hebben genomen.
User avatar
Richard
Moderator
Posts: 1499
Joined: 08 May 2006 11:57
Contact:

Re: Pascal's "outlaw"

Postby Richard » 31 Jan 2012 22:57

richard356 wrote:Dat is dan duidelijk. Dat is iets waar ik rekening mee moet houden. De 356 is gespoten in de Gulf kleuren. Verdere bestickering zal gebeuren wanneer de lak een polijst beurt heeft gehad. De juiste Gulf stickers heb ik al gekregen van Gulf Nederland toen ze bij mijn 356 zijn wezen kijken en foto's hebben genomen.


Leuk dat ze kwamen kijken! Ga jij straks ook in de showroom staan?
Richard

'63 356B
User avatar
richard356
Posts: 232
Joined: 22 Aug 2011 11:27
Contact:

Re: Pascal's "outlaw"

Postby richard356 » 31 Jan 2012 23:23

"Ik" in de showroom, willen ze vast niet :D Wellicht zal ik wel eens gevraagd worden om de 356 beschikbaar te stellen voor een show of beurs. Voor een kleine bijdrage ben ik wel bereid voor zoiets :mrgreen: Het is natuurlijk wel gratis reclame voor de jongens van Gulf zeker als ik straks op het circuit en in de klassieke rally's ga rijden. Tenminste dat is de bedoeling, puur voor de fun. Zandvoort hebben we natuurlijk ook weer dit jaar en hopelijk is vrijrijden dan wat beter geregeld als vorige jaar, ook Porsche scene Live wat dit jaar weer wat speciaals mag worden met een te organiseren rit. Genoeg om ons dit jaar uit te leven. Sorry Pascal, zit ik je hele topic te vervuilen.
User avatar
Richard
Moderator
Posts: 1499
Joined: 08 May 2006 11:57
Contact:

Re: Pascal's "outlaw"

Postby Richard » 01 Feb 2012 08:21

richard356 wrote:"Ik" in de showroom, willen ze vast niet :D Wellicht zal ik wel eens gevraagd worden om de 356 beschikbaar te stellen voor een show of beurs. Voor een kleine bijdrage ben ik wel bereid voor zoiets :mrgreen: Het is natuurlijk wel gratis reclame voor de jongens van Gulf zeker als ik straks op het circuit en in de klassieke rally's ga rijden. Tenminste dat is de bedoeling, puur voor de fun. Zandvoort hebben we natuurlijk ook weer dit jaar en hopelijk is vrijrijden dan wat beter geregeld als vorige jaar, ook Porsche scene Live wat dit jaar weer wat speciaals mag worden met een te organiseren rit. Genoeg om ons dit jaar uit te leven. Sorry Pascal, zit ik je hele topic te vervuilen.


Leuk, een circuit- en rallyrijder! Start anders een eigen topic over restauratie, opbouw en preparatie van jouw outlaw? En straks de resultaten?
Richard



'63 356B
User avatar
Pascal
Posts: 129
Joined: 15 Apr 2010 19:31
Location: West-Brabant
Contact:

Re: Pascal's "outlaw"

Postby Pascal » 02 Feb 2012 22:46

Inderdaad een eigen topic... Niet omdat je het mijne zit "te vervuilen", maar meer omdat het wel leuk is toch ;).... Enne, zal die vriend van me eens vragen of hij Gulf ook op visite heeft gehad ;)

Return to “Outlaw Corner”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 7 guests