Discussie binnen registry USA en waarschuwing voor seller NZ

Voor technische vragen over je Porsche 356, kun je hier terecht en onze technische Gurus zullen proberen je weer op weg te helpen.
Max cab 1958
Posts: 91
Joined: 24 Jun 2009 21:55
Contact:

Discussie binnen registry USA en waarschuwing voor seller NZ

Postby Max cab 1958 » 02 Apr 2013 20:23

Beste 356-vrienden,

TER INFO:
NET DE REFUND ONTVANGEN, DUS EIND GOED, AL GOED. PLAATSING OP HET FORUM (USA) WAS DUWTE DAT DE VERKOPER BLIJKBAAR NODIG HAD....
Bijgaand een link op de porsche 356 registry USA naar aanleiding van de discussie binnen de registry over het handelen in onderdelen binnen de leden van de registry, want dat zou beter zijn en kan men elkaar vertrouwen; http://porsche356registry.org/356talk/1/33056.html

Die discussie heb ik aangegrepen om mijn ervaring te delen met de andere leden. Ik had onlangs helaas een minder goede ervaring met een registry lid die mij een claxondop als “origineel” verkocht heeft. Na het overtuigende bewijs via foto’s van zijn dop naast 2 zeker originele claxon doppen, mocht ik heb terugsturen, maar reageert vervolgens niet meer op de refund.

Dus als jullie willen reageren, graag!
Wellicht dat deze XXX uit Nieuw Zeeland (ik heb zijn volledige nog maar even niet vermeld) alsnog eieren voor zijn geld kiest……

En wees gewaarschuwd!

Hartelijke groeten!!

Max
Last edited by Max cab 1958 on 15 Apr 2013 21:08, edited 3 times in total.
User avatar
JDMM
Posts: 2753
Joined: 07 May 2006 22:14
Contact:

Re: Discussie binnen registry USA en waarschuwing voor selle

Postby JDMM » 03 Apr 2013 15:22

Hallo Max,

Alles gaat goed komen lees ik, gelukkig maar.
De vraag blijft natuurlijk of dat ook zo zou zijn geweest als je discussie niet was gestart......
De Registry lijkt me wel veiliger als Ebay, want je moet er adverteren onder je eigen naam.

Jan.
If all else fails, read the Workshop Manual !
Max cab 1958
Posts: 91
Joined: 24 Jun 2009 21:55
Contact:

Re: Discussie binnen registry USA en waarschuwing voor selle

Postby Max cab 1958 » 03 Apr 2013 17:19

JDMM wrote:Hallo Max,

Alles gaat goed komen lees ik, gelukkig maar.
De vraag blijft natuurlijk of dat ook zo zou zijn geweest als je discussie niet was gestart......
De Registry lijkt me wel veiliger als Ebay, want je moet er adverteren onder je eigen naam.

Jan.


Hoi Jan,
Ja, ik koop eerlijk gezegd ook liever op de registry, maar ook veel via de Samba (daar kan je trouwens wel feedback geven).
En ja, forum heeft geholpen.....

Grt
Max
User avatar
richard356
Posts: 232
Joined: 22 Aug 2011 11:27
Contact:

Re: Discussie binnen registry USA en waarschuwing voor selle

Postby richard356 » 04 Apr 2013 18:41

Gelukkig dat het goed is gekomen maar je moet tegenwoordig erg opletten. Helaas ook op de Samba. Ook daar lees je veel ongelukkige transacties van personen met verkopers die zich onder verschillende namen aanprijzen. Ik kijk en zoek eerst op naam op de site over feedback en Google ook op naam verkoper. Dan wordt je meestal heel veel wijzer.
Max cab 1958
Posts: 91
Joined: 24 Jun 2009 21:55
Contact:

Re: Discussie binnen registry USA en waarschuwing voor selle

Postby Max cab 1958 » 05 Apr 2013 07:03

richard356 wrote:Gelukkig dat het goed is gekomen maar je moet tegenwoordig erg opletten. Helaas ook op de Samba. Ook daar lees je veel ongelukkige transacties van personen met verkopers die zich onder verschillende namen aanprijzen. Ik kijk en zoek eerst op naam op de site over feedback en Google ook op naam verkoper. Dan wordt je meestal heel veel wijzer.


Halllo Richard,
Ja, zal zeker een volgende keer googlen.... Moet eerlijk zeggen dat ik tot nu toe zelden problemen heb gehad. Maar zoals ik in mijn vak (veiligheid in de bouwsector) helaas ook vaak zeg; "Vertrouwen is goed, controle is beter..."

Mvg
Max

Return to “Vraag het de Wijzen”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 18 guests