Onderdelen terug van de verchromer alsook enkele raadsels...

Voor technische vragen over je Porsche 356, kun je hier terecht en onze technische Gurus zullen proberen je weer op weg te helpen.
User avatar
Joske
Posts: 391
Joined: 13 Jul 2015 05:36
Contact:

Onderdelen terug van de verchromer alsook enkele raadsels...

Postby Joske » 12 Aug 2017 15:49

Hoi

Na heeeel lang wachten zijn eindelijk de chromen delen terug van Kreile. Alles piekfijn in orde zoals verwacht maar... ik had een aantal dingen slechts deels uit elkaar gedaan en opgestuurd. Nu zit ik met een paar onderdelen waar ik niet 100% zeker van zijn waar die horen.

De onderdelen komen van raamframes, kantelramen achter, koplampen, talbot spiegels en handvat koffer.
De raadsels zijn:
- het grote aantal moeren voor de bumperguards. Op zich is de montage niet complex maar ik vroeg me af of er ergens info was / figuur met de juiste positie van moeren/ washers / lock-washers...

- 2 plaatsjes waarvan ik echt geen idee heb waar ze horen, geen info terug te vinden...

Alvast 1000x dank voor tips!
Groetjes
Hans
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
User avatar
JDMM
Posts: 2753
Joined: 07 May 2006 22:14
Contact:

Re: Onderdelen terug van de verchromer alsook enkele raadsels...

Postby JDMM » 15 Aug 2017 20:32

Hans,

In je A onderdelenboek bij hoofdstuk 4, tekening 44 staat uitgebreid getekend hoe alles moet zitten qua opbouw bumpers. :idea:

Die plaatjes ken ik niet , maar dat zegt niet alles.

Ooit sturen chromeurs wel eens onderdelen terug die van iemand anders zijn........
If all else fails, read the Workshop Manual !
User avatar
Joske
Posts: 391
Joined: 13 Jul 2015 05:36
Contact:

Re: Onderdelen terug van de verchromer alsook enkele raadsels...

Postby Joske » 15 Aug 2017 21:12

Hartelijk dank!

Heb meteen ook het plaatje gevonden.
Nr.59 op figuur.

Had ondertussen al een zwaar vermoeden dat het
iets van de achterste bumperguards was.

Had compleet over deze figuur overgezien....
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.

Return to “Vraag het de Wijzen”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 11 guests