Verwarmingsklep

Voor technische vragen over je Porsche 356, kun je hier terecht en onze technische Gurus zullen proberen je weer op weg te helpen.
User avatar
Hans 356C
Posts: 126
Joined: 01 Feb 2016 13:53
Contact:

Verwarmingsklep

Postby Hans 356C » 17 Jun 2019 17:27

Hoi, ik heb een tijdje geleden twee verwarmingsklep units gekocht omdat deze onder mijn C uit 64 ontbreken. Er was enkel een slang gemonteerd rechtstreeks van de flipperbox naar de inlaat met als resultaat een onafgebroken hitte-toevoer in de auto. Ik heb de slang verwijderd en het gat tijdelijk met ducktape dicht gemaakt, in de zomer is het warm genoeg in de auto :oops: . Ik heb afgelopen weekend tijdens een poging de nieuwe units te monteren gemerkt dat ze zonder een adapter niet passen. Ik heb op internet een foto gevonden van een tussenstuk waarvan ik denk dat ik die ook nodig heb. Klopt dit: zit er inderdaad een adapter tussen de unit en de pijp die uit de zijbalk komt? Bij Partwise o.i.d. zie ik op de tekeningen echter geen artikel aangeboden dat er op lijkt. Iemand ervaring hiermee en suggesties. Onderstaand de twee units zoals ik die heb gekocht en een foto met een verroest exemplaar met (volgens mij) de adapter gemonteerd zoals ik die ook nodig heb. En dan aansluitend de vraag, waar zijn deze te koop.
Bedankt op voorhand om deze vraag te lezen en bedankt voor een eventueel reply.
gr. Hans
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.

Return to “Vraag het de Wijzen”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests