Speedster
- Hirth
Re: Speedster
Waarschijnlijk $100K + een zelfde bedrag om er een super mooie auto van te maken. Kortom zoals zo vaak is het voordeliger om een auto te kopen die al gedaan is.
- Bos
- Moderator
Joris Koning wrote:Waarschijnlijk $100K + een zelfde bedrag om er een super mooie auto van te maken. Kortom zoals zo vaak is het voordeliger om een auto te kopen die al gedaan is.
Absoluut, waarom blijven dan velen in die val trappen? zelfkastijding?
- Bos
- Moderator
Misschien is die zelfkastijding toch iets voor je?
- Hirth
Petwin wrote:Nee... vreemde vorm van masochisme. Alleen tevreden als je het werk zelf gedaan hebt en bijna niet in staat werk van anderen te accepteren. I know sick...
Pet, dat zijn er slechts enkele. Veel van de jongens die dit soort auto's kopen brengen hem direct naar Willhoit etc. Vervolgens verkondigen ze dat ze een 356 gerestaureerd hebben. Elke week een cheque uitschrijven is in mijn vocabulaire toch iets heel anders dan een auto restaureren.

- JDMM
Joris, heb jij ook zelf je carosserie gelast en gespoten ?
Jan.
Jan.
If all else fails, read the Workshop Manual !
- Hirth
Jan, ik zat al op deze opmerking te wachten. het antwoord is nee.
In mijn ogen is er een zeer groot verschil tussen een auto geheel laten restaureren door iemand anders of bepaalde onderdelen/delen te outsourcen. Mijn post had het over de eerste categorie.
In mijn ogen is er een zeer groot verschil tussen een auto geheel laten restaureren door iemand anders of bepaalde onderdelen/delen te outsourcen. Mijn post had het over de eerste categorie.
-
Veel gekker moet het niet worden.
Jeezes...
Jeezes...