marc 356 wrote:Nee, maar als je wilt ga ik nog eens terug. Het is een Portugese en van de eerste eigenaar, alles ziet er goed uit volgens mij zijn alleen de zeteltjes en het stuur ooit vervangen.
Marc
Als deze auto origineel is en niet gerestaureerd.... hoe kan het dan zijn dat:
Het motorcompartiment rood van binnen is en dat de Shutz ontbreekt?
De motorbeplating van een later model is? (motor # weet ik niet)
A-symmetrische koplampen gemonteerd zijn?
De Stuurbuis en pook zwart zijn?
Mangles gemonteerd zijn?
Het Tapijt niet origineel is?
Electra niet origineel is?
De onderdelen op de carrosserie repro zijn?
De Chassis en kleur plaatjes ontbreken op de A-zuil?
De Rozetten verdwenen zijn?
De Overriders er niet meer zijn?
Het Stuur vervangen is?
De stoeltjes niet origineel zijn?
De knoppen en rozetten etc zwart zijn en de verkeerde afmetingen hebben?
De Steekraampjes niet origineel zijn?
De Taille strips niet vloeiend doorlopen?
De Ruitenwissers niet origineel zijn?
De Serviceluikdeksels geen schutz meer hebben?
Er geen enkele benzine leiding meer origineel is?
De Reutter Badge van een Ander model is?
Het rechter portier er scheef in hangt?
Ik kan zo nog wel even door gaan

Ik weet dat we het hier over oude autootjes hebben, en dat gedurende 60 jaar dingen kunnen veranderen, zeker als het gebruiksvoorwerpen zijn, maar als een auto als origineel en als niet gerestaureerd wordt geadverteerd ... dan moet ie dat ook zijn.
Deze auto is WEL gerestaureerd... of tenminste iemand die deze autootjes niet goed kent heeft een (slechte) poging gewaagd.
Of de auto matching number heeft moet ook nog blijken.
Dit alles neemt niet weg dat dit een leuke driver kan zijn voor iemand die an originaliteit minder waarde hecht. Of de prijs dan ook nog klopt laat ik maar in het midden, er blijken erg veel klanten te zijn voor auto's als deze met prijzen als deze... de markt spreekt.
Keep your eyes open:)