Page 1 of 1

Re: E10 Drie

Posted: 25 Sep 2009 07:01
by E10
Ik had ze gezien, ik ga 'm eens vragen wat het allemaal is. Waarschijnlijk 90% kamax en de rest karro/nsf. En volgens mij zitten er geen kamaxen op A's.

Re: E10 Drie

Posted: 25 Sep 2009 19:07
by E10
OK, 6 14mm bouten: 1 KAMAX 10k, 3 NSF 8G, 1 KARRO 8G and 1 F*H, waarvan voor mij 4 bruikbaar

Voor 38 dollar openingsbod.... 9,50 per bout.... Konijnenbouten zijn goedkoper....

Re: E10 Drie

Posted: 31 Jan 2010 15:16
by stef69
vandaag bouten aan het schoonmaken geweest
veel KARRO 8G tegen gekomen (M10 en M12, achterophanging, bak, ...)
ook een paar F&H
een paar NSF 8G
een paar kamax 8G
en dan ook een reeks VERBUS 10K (aan lagers ahteras)

wat is er van deze? origineel? voor een '63 BT6?

of gooi ik deze gewoon weg en plaats ik nieuwe (als ze toch niet origineel zijn ?)

Re: E10 Drie

Posted: 31 Jan 2010 18:38
by stef69
Petwin wrote:Allemaal vernieuwen en die oude naar mij sturen....:)

...



dat lijkt mij leuk ... voor je :wink:
iets minder voor mij

bedankt voor goede nieuws (samen met versnellingsbak zie ander topic) maakt mij blij

Re: E10 Drie

Posted: 01 Feb 2010 10:06
by Knick
Gareka

Re: E10 Drie

Posted: 01 Feb 2010 18:46
by stef69
Petwin wrote:... Sterkte aanduiding is 8G of 5G of 10K, niet 8.8 etc.

...


door deze had ik het ook moeten weten, stom van mij

iedereen bedankt voor nuttige info

Re: E10 Drie

Posted: 01 Feb 2010 20:40
by Knick
ALA is onderweg.