Kleine spiegel voor bovenop spatbord

Ben je op zoek naar iets voor je auto? Laat je wens hier achter.
Heezeg
Posts: 109
Joined: 23 Sep 2013 13:54
Contact:

Kleine spiegel voor bovenop spatbord

Postby Heezeg » 01 Jun 2018 16:38

Hoi allen,

In het verleden zijn helaas de spiegels bij mijn bt5 bovenop de spatborden gemonteerd. Nu gaat het mij wat ver deze gaten weg te laten werken om vervolgens een spiegel op de deur te monteren. Ik ben daarom op zoek naar een zo klein mogelijke spiegel voor op het linkerspatbord (bestuurderskant). Wel belangrijk dat het een enigszins tijdscorrectie (chromen) spiegel is. Heeft iemand toevallig nog iets leuks liggen?
Dank alvast!

Voorbeeldjes:
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
benny356a
Posts: 138
Joined: 02 Oct 2010 11:42
Contact:

Re: Kleine spiegel voor bovenop spatbord

Postby benny356a » 20 Oct 2018 19:57

When nothing Goes right ...
Go left
User avatar
horsepowerjunkie
Posts: 1613
Joined: 25 Sep 2010 19:34
Location: 2165 BHP
Contact:

Re: Kleine spiegel voor bovenop spatbord

Postby horsepowerjunkie » 21 Oct 2018 22:05

ik zou toch de gaten laten weg werken en de spiegels op de normale plaats zetten, effe doorbijten, maar daarna is het zoals je het altijd voor de geest heeft gestaan.
The secret of life is honesty and fair dealing. If you can fake that, you’ve got it made.
Quidquid latine dictum sit, altum sonatur.
Heezeg
Posts: 109
Joined: 23 Sep 2013 13:54
Contact:

Re: Kleine spiegel voor bovenop spatbord

Postby Heezeg » 25 Oct 2018 13:07

Ik vind de Sebring spiegel van Ebay erg gaaf! Alleen de prijs is mij wat te gortig...

Ik heb me er al wat meer bij neergelegd en blijf voorlopig doorrijden met de spiegel op het scherm. Wellicht kom ik in de toekomst nog eens zo'n Sebring spiegel tegen voor een redelijk bedrag.

Return to “Gevraagd”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 15 guests