LeMans Classics 2018

Hier kun je zien wat zich wanneer en waar afspeelt voor de Porsche 356 liefhebber. Ook kun je zelf de agenda aanvullen.
User avatar
horsepowerjunkie
Posts: 1613
Joined: 25 Sep 2010 19:34
Location: 2165 BHP
Contact:

LeMans Classics 2018

Postby horsepowerjunkie » 08 Jun 2018 21:42

Nog 4 weekjes, gaat er nog iemand anders van dit forum?
The secret of life is honesty and fair dealing. If you can fake that, you’ve got it made.
Quidquid latine dictum sit, altum sonatur.
User avatar
tikra
Posts: 168
Joined: 04 Sep 2012 06:01
Location: The Netherlands
Contact:

Re: LeMans Classics 2018

Postby tikra » 10 Jun 2018 09:16

Nog nooit geweest - iemand tips en tricks? Zou met mijn zoon willen gaan en de Porsche misschien. Is het een leuke toer daarheen?
Waar kun je best verblijven?
Porsche 356 BT5 04/12/59 ruby red (6005)/ black (San Diego) plate "REDMAXX"
Porsche 356 C 1964 bali blue
User avatar
Richard
Moderator
Posts: 1499
Joined: 08 May 2006 11:57
Contact:

Re: LeMans Classics 2018

Postby Richard » 10 Jun 2018 09:28

Ik was er in 2008 en had het geluk met perskaart overal te mogen komen. Vwb spectaculair deel van circuit raad ik de Chicane Dunlop aan omdat (vooral) de auto”s met smalle bandjes daar mooi gaan glijden. Paddock mag je uiteraard niet missen. Overnachten op de camping is de klassieke manier met een tentje naast de auto. Wellicht heeft de Porsche 356 Club Nederland weer een kampement waar je bij kan?
Richard

'63 356B
User avatar
horsepowerjunkie
Posts: 1613
Joined: 25 Sep 2010 19:34
Location: 2165 BHP
Contact:

Re: LeMans Classics 2018

Postby horsepowerjunkie » 10 Jun 2018 19:43

Richard wrote:Ik was er in 2008 en had het geluk met perskaart overal te mogen komen. Vwb spectaculair deel van circuit raad ik de Chicane Dunlop aan omdat (vooral) de auto”s met smalle bandjes daar mooi gaan glijden. Paddock mag je uiteraard niet missen. Overnachten op de camping is de klassieke manier met een tentje naast de auto. Wellicht heeft de Porsche 356 Club Nederland weer een kampement waar je bij kan?


tikra wrote:Nog nooit geweest - iemand tips en tricks? Zou met mijn zoon willen gaan en de Porsche misschien. Is het een leuke toer daarheen?
Waar kun je best verblijven?


Neem het advies van Richard en ga met de tent. de 356 club is ooit maar één keer geweest geloof ik. Voor over vier weken kun je nu denk ik niets meer geregeld krijgen, behalve dan een kaartje voor parkeren op P-rouge, ik heb er 1 over. 8)
Ik ben meer een fan van de ford-chicane en mulsanne moet je ook beslist een keertje hebben gezien, maar zorg bovenal dat je tribunekaarten hebt.
The secret of life is honesty and fair dealing. If you can fake that, you’ve got it made.
Quidquid latine dictum sit, altum sonatur.
User avatar
tbt2
Posts: 628
Joined: 04 Jan 2015 21:03
Contact:

Re: LeMans Classics 2018

Postby tbt2 » 12 Jun 2018 19:39

tikra wrote:Nog nooit geweest - iemand tips en tricks? Zou met mijn zoon willen gaan en de Porsche misschien. Is het een leuke toer daarheen?
Waar kun je best verblijven?

Moet je zeker doen!

ik ga met mijn zoon voor de derde keer met de 356 rijden we samen met nog wat luchtgekoeld materiaal 356 T2 en T1 een hebmüller en een samba bus en mssh nog een 67 westy en een continental...

Slapen doen we in de tent binnen circuit met s'nachts wat lichte achtergrond muziek :lol: :roll:
auto's staan geparkeerd op een gereserveerde terrein van een Franse luchtgekoelde club de "The original flat4 drivers club" die enkel pre-67 vw en porsches toelaat.

zoals eerder aanbevolen inkompas nemen voor hoofdtribune en paddock.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.

Return to “Agenda”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 7 guests