Int. 356 Meeting 2011

Hier kun je zien wat zich wanneer en waar afspeelt voor de Porsche 356 liefhebber. Ook kun je zelf de agenda aanvullen.
paul
Posts: 656
Joined: 07 May 2006 20:35
Location: Eindhoven The Netherlands
Contact:

Re: Int. 356 Meeting 2011

Postby paul » 09 Jan 2011 01:45

Ik weet niet of "Dame" door de ballotagecommissie komt voor 1 nacht.
If you must reinvent the wheel, remember that it works best if it is, like, roundish.
User avatar
Dame
Posts: 225
Joined: 05 Mar 2010 08:30
Location: The Netherlands
Contact:

Re: Int. 356 Meeting 2011

Postby Dame » 09 Jan 2011 09:52

Voor één dag heb ik geen ballotagecommissie nodig :mrgreen:

Als ik voor de nacht ga, ga ik direct voor alle nachten. Dan komt ik wel door de ballotagecommissie!
Matthijs356
Posts: 505
Joined: 09 Jun 2006 20:06
Location: Maldegem, Belgium
Contact:

Re: Int. 356 Meeting 2011

Postby Matthijs356 » 12 Jan 2011 13:06

2-5 juni 2011
paul
Posts: 656
Joined: 07 May 2006 20:35
Location: Eindhoven The Netherlands
Contact:

Re: Int. 356 Meeting 2011

Postby paul » 06 Mar 2011 18:32

Citaat uit jaarverslag 2010 Porsche 356 Club.

11. Internationale Meeting 2011:
Henk Schotanus vertelt het een en ander over de organisatie van de Internationale Porsche 356 Meeting 2011 in Vaals. Ook in het clubblad staat geregeld een artikel over de stand van zaken. Er is een uitgebreid draaiboek gemaakt. Met de voorzitters van de Europese clubs is afgesproken, om de IM’s betaalbaarder te maken. Duitsland geeft in 2010 met 500 euro p.p. het goede voorbeeld. Voor 2011 zijn kamers beschikbaar in hotel Vaalsbroek en bungalows in
het nabij gelegen Landal Greenpark. Voor een tweepersoonskamer betaalt men 500 euro p.p. Voor een éénpersoonskamer geldt een tarief van 850 Euro. De prijzen van de bungalows liggen op hetzelfde niveau als de hotelkamers. Het delen van een bungalow levert korting op. Het programma tot nu toe is: donderdag 2 juni aankomst, welkomstborrel, diner en muziek. Vrijdag 3 juni wordt er een route gereden met lunch in een mergelgrot. ’s Middags wordt Maastricht bezocht. Men kan kiezen tussen het Bonnefantenmuseum of de binnenstad. Het vervoer vanaf het MECC naar het BM/de stad gaat per bus. ’s Avonds diner en muziek.
De gemeente doet erg moeilijk over vrij parkeren in de binnenstad, als alternatief is daarom nu P-ruimte geregeld bij het MECC. Als tegenprestatie hiervoor zal Henk Schotanus, met hulp van enkele andere clubleden, in januari 2011 een clubstand inrichten op de Interclassic-beurs. Zaterdag 4 juni wordt de groep in tweeën gesplitst. De eerste groep gaat naar Snowworld. Daar kan men skiën, snowboarden en/of rondkijken. Buiten op de P-plaats zal een gymkana met de 356’s plaatsvinden (slalommen etc.). De tweede groep rijdt ondertussen een toerrit en gaat lunchen bij kasteel Erenstein in Kerkrade. ‘s-Middags wisselen de groepen. ‘s-Avonds diner en entertainment. Zondag 5 juni is na het ontbijt de afsluiting van het evenement.
Alles krijgt nu handen en voeten. Het zoeken naar sponsoring is nog moeilijk vanwege de economische crisis. Peter Hofstee biedt een haringkar aan bij de welkomstborrel. Harm Bos sponsort een vogelshow. Henk Steenvoorden vraagt of de deelname van de buitenlanders wel kostendekkend is. Henk Schotanus geeft aan dat de IM zeker niet ten koste gaat van onze eigen clubleden. Er zal verder geprobeerd worden om met clubwinkelverkopen winst te behalen. De inschrijving gaat op 1 september 2010 open.
If you must reinvent the wheel, remember that it works best if it is, like, roundish.
User avatar
Bos
Moderator
Posts: 2694
Joined: 28 Feb 2007 13:24
Contact:

Re: Int. 356 Meeting 2011

Postby Bos » 06 Mar 2011 20:45

paul wrote:Citaat uit jaarverslag 2010 Porsche 356 Club.

11. Internationale Meeting 2011:
Henk Schotanus vertelt het een en ander over de organisatie van de Internationale Porsche 356 Meeting 2011 in Vaals. Ook in het clubblad staat geregeld een artikel over de stand van zaken. Er is een uitgebreid draaiboek gemaakt. Met de voorzitters van de Europese clubs is afgesproken, om de IM’s betaalbaarder te maken. Duitsland geeft in 2010 met 500 euro p.p. het goede voorbeeld. Voor 2011 zijn kamers beschikbaar in hotel Vaalsbroek en bungalows in
het nabij gelegen Landal Greenpark. Voor een tweepersoonskamer betaalt men 500 euro p.p. Voor een éénpersoonskamer geldt een tarief van 850 Euro. De prijzen van de bungalows liggen op hetzelfde niveau als de hotelkamers. Het delen van een bungalow levert korting op. Het programma tot nu toe is: donderdag 2 juni aankomst, welkomstborrel, diner en muziek. Vrijdag 3 juni wordt er een route gereden met lunch in een mergelgrot. ’s Middags wordt Maastricht bezocht. Men kan kiezen tussen het Bonnefantenmuseum of de binnenstad. Het vervoer vanaf het MECC naar het BM/de stad gaat per bus. ’s Avonds diner en muziek.
De gemeente doet erg moeilijk over vrij parkeren in de binnenstad, als alternatief is daarom nu P-ruimte geregeld bij het MECC. Als tegenprestatie hiervoor zal Henk Schotanus, met hulp van enkele andere clubleden, in januari 2011 een clubstand inrichten op de Interclassic-beurs. Zaterdag 4 juni wordt de groep in tweeën gesplitst. De eerste groep gaat naar Snowworld. Daar kan men skiën, snowboarden en/of rondkijken. Buiten op de P-plaats zal een gymkana met de 356’s plaatsvinden (slalommen etc.). De tweede groep rijdt ondertussen een toerrit en gaat lunchen bij kasteel Erenstein in Kerkrade. ‘s-Middags wisselen de groepen. ‘s-Avonds diner en entertainment. Zondag 5 juni is na het ontbijt de afsluiting van het evenement.
Alles krijgt nu handen en voeten. Het zoeken naar sponsoring is nog moeilijk vanwege de economische crisis. Peter Hofstee biedt een haringkar aan bij de welkomstborrel. Harm Bos sponsort een vogelshow. Henk Steenvoorden vraagt of de deelname van de buitenlanders wel kostendekkend is. Henk Schotanus geeft aan dat de IM zeker niet ten koste gaat van onze eigen clubleden. Er zal verder geprobeerd worden om met clubwinkelverkopen winst te behalen. De inschrijving gaat op 1 september 2010 open.


Begint het ook te kriebelen Paul?

Edit : je loopt wel wat achter :

Verslag van de 35ste jaarlijkse Algemene Ledenvergadering van de Porsche 356 Club Nederland, gehouden op zondag 28 maart 2010 te Renswoude.
paul
Posts: 656
Joined: 07 May 2006 20:35
Location: Eindhoven The Netherlands
Contact:

Re: Int. 356 Meeting 2011

Postby paul » 03 May 2011 20:03

Zeg Forumleden,
Welke dag tussen 2-5 juni gaan we een toerrit maken in het Limburgse heuvelland?
En wie gaat er dan mee?

De vraag geldt ook voor de ingeschreven "deserteurs". :?
Misschien dat we een dag samen kunnen verpozen. Bijv. in plaats van een culturele museum uitstap of het sportieve indoor ski evenement, samen met je forumvrienden de dag doorbrengen. Een soort Deauville-remake.
Fantastisch weekend was dat.
If you must reinvent the wheel, remember that it works best if it is, like, roundish.
User avatar
Bos
Moderator
Posts: 2694
Joined: 28 Feb 2007 13:24
Contact:

Re: Int. 356 Meeting 2011

Postby Bos » 04 May 2011 19:16

Petwin wrote:Ik zou niet weten wie je bedoeld maar daar zijn we wel voo in hoor


Dan denk je eens een weekend zonder plebs door te komen

Ik bedoel eigenlijk : geweldig idee!
User avatar
Bos
Moderator
Posts: 2694
Joined: 28 Feb 2007 13:24
Contact:

Re: Int. 356 Meeting 2011

Postby Bos » 04 May 2011 19:44

Die zondag is het ook in Geleen te doen
paul
Posts: 656
Joined: 07 May 2006 20:35
Location: Eindhoven The Netherlands
Contact:

Re: Int. 356 Meeting 2011

Postby paul » 04 May 2011 22:58

Tears in my eyes.
Jongens, ik dacht dat we jullie kwijt waren. :wink:

Maar jullie hebben het officiële programma, denk ik. Dus jullie kunnen voor de "illegalen" mee denken wat een leuke dag is om 'en groupe' mee te rijden met de route, samen een eigen terrasje te zoeken voor de lunch en weer verder te rijden.

Licht eens een tip op van de sluier, of tip ons voor een leuke dag. Ik ben vrij.

Willen er nog anderen mee?

Paul
If you must reinvent the wheel, remember that it works best if it is, like, roundish.
User avatar
JDMM
Posts: 2753
Joined: 07 May 2006 22:14
Contact:

Re: Int. 356 Meeting 2011

Postby JDMM » 04 May 2011 23:02

Ik ben wel te porren voor de "Plebsmeet". :D

Jan.
If all else fails, read the Workshop Manual !
User avatar
Bos
Moderator
Posts: 2694
Joined: 28 Feb 2007 13:24
Contact:

Re: Int. 356 Meeting 2011

Postby Bos » 04 May 2011 23:12

paul
Posts: 656
Joined: 07 May 2006 20:35
Location: Eindhoven The Netherlands
Contact:

Re: Int. 356 Meeting 2011

Postby paul » 05 May 2011 22:22

De auto 's die meegaan zijn er zaterdag in Den Belgique ook. Dus daar zullen we verder plannen en een programma uitwerken samen.

Leuk!
Tot zaterdag.
If you must reinvent the wheel, remember that it works best if it is, like, roundish.
paul
Posts: 656
Joined: 07 May 2006 20:35
Location: Eindhoven The Netherlands
Contact:

Re: Int. 356 Meeting 2011

Postby paul » 09 May 2011 17:04

Plebsmeet

Wat gaan we doen om te genieten van zoveel mooie Porsche 356's bij elkaar (en ook nog zo dichtbij)?

Op vrijdag lijkt de mooiste dag om iets te organiseren.

Dit doen we buiten het forum om, via een PM naar mij. Dan breng ik iedereen met elkaar in contact.

Wie doet mee met de "Rebelmeeting"? Dan maken we er een mooie dag van. Ideeen welkom.
PM me.

Paul
If you must reinvent the wheel, remember that it works best if it is, like, roundish.
User avatar
Bos
Moderator
Posts: 2694
Joined: 28 Feb 2007 13:24
Contact:

Re: Int. 356 Meeting 2011

Postby Bos » 19 May 2011 18:28

Beste 356-vriend(inn)en,

Zoals jullie inmiddels weten, is van 2 tot en met 5 juni a.s. in Vaals de Internationale Porsche 356 Meeting. Met een deelnemersaantal van 320 personen uit heel Europa en de USA wordt het een geweldig evenement.
Mocht je nog willen deelnemen, dan ben je te laat, alhoewel… door omstandigheden is er last-minute nog één bungalow vrijgekomen !! Dit is dus je kans, om je alsnog in te schrijven.
Voor meer informatie (programma, E-mailadres, etc.) zie: www.internationalporsche356meeting.nl .

Deelname is uitsluitend voor bij een Porsche Club aangesloten leden met partner/familie. Het deelnamebedrag is 500 euro p.p. (bij 2 personen) en 400 euro p.p. (bij 3 of 4).
Bij meerdere aanmeldingen geldt, dat degene die zich het eerst per E-mail aangemeld heeft de gelukkige is. Dit wordt door ons aan betrokkene binnen een dag bevestigd, waarna per direct betaling dient te volgen.

NB. Indien je je al eerder voor de IM 2011 aangemeld hebt, dan kun je deze mail als niet verzonden beschouwen.

Mer vriendelijke groet,

Het 356-bestuur
paul
Posts: 656
Joined: 07 May 2006 20:35
Location: Eindhoven The Netherlands
Contact:

Re: Int. 356 Meeting 2011

Postby paul » 20 May 2011 15:38

Op vrijdag 3 juni gaan we dus rijden in Zuid-Limburg. Toevallig is dan de Int. 356 Meeting 2011 ook in die omgeving. :o
Er zijn al meerdere aanmeldingen van leden van het forum om mee te gaan, maar hoe meer zielen, hoe meer vreugd.

PM me om ook aan te sluiten. Na dit weekend volgen de details. Via PM.

Groeten,

Paul
If you must reinvent the wheel, remember that it works best if it is, like, roundish.

Return to “Agenda”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 80 guests