Bericht op de kerkdeur :

Ben je toe aan een lach? Heb je een goede grap gehoord? Zet het hier op het forum en laat ons meelachen.
User avatar
JDMM
Posts: 2753
Joined: 07 May 2006 22:14
Contact:

Bericht op de kerkdeur :

Postby JDMM » 31 Aug 2010 12:21

Geen mis vandaag, de pastoor ligt in bed met een snotneus.

Jan.
If all else fails, read the Workshop Manual !
stef69
Posts: 917
Joined: 26 May 2007 13:49
Location: Belgium - Gent
Contact:

Re: Bericht op de kerkdeur :

Postby stef69 » 31 Aug 2010 19:29

GESPREK IN HET DONKER !!!


Een vrouw neemt overdag haar minnaar mee naar huis, terwijl haar echtgenoot naar zijn werk is.
Haar achtjarige zoontje komt onverwacht thuis, ziet het stel en verbergt zich, vóórdat de twee bij de slaapkamer komen, in de slaapkamerkast.
Nèt als het stel in bed duikt, komt ook de echtgenoot thuis.
De vrouw duwt haar minnaar de kast in, zich niet bewust van het feit dat haar zoontje daar óók al in zit.

Na verloop van tijd zegt de kleine jongen: "Donker hier !!".
De minnaar schrikt zich een ongeluk, omdat hij natuurlijk niet verwachtte in de kast ook maar iets te horen, laat staan een kleine jongen. Hij zegt uiteindelijk: "Ja .... zeker !"
Jongen: "Ik heb een voetbal".
Man: "Dat is fijn".
Jongen: "Kopen ?"
Man: "Nee, dank je wel".
Jongen: "Mijn vader is thuisgekomen".
Man: "Okay, hoeveel?"
Jongen: "250 Euro".

Na een paar weken gebeurt het weer, dat de jongen en de minnaar samen in de kast staan.
Jongen: "Donker hier !"
Man: "Ja .... zeker !"
Jongen: "Ik heb voetbalschoenen".
De man, die zich de vorige keer maar al te goed herinnert, vraagt: "Okay, hoeveel deze keer ?"
Jongen: "350 Euro".
Man: "Verkocht !"

Weer een paar dagen later zegt de vader tegen zijn zoontje: "Kom op, pak je voetbalschoenen en je bal, dan gaan we buiten een potje voetballen".
De zoon zegt: "Dat gaat niet. Ik heb mijn bal en voetbalschoenen verkocht".
Vader: "Voor hoeveel heb je ze verkocht ?"
Jongen: "Voor 600 Euro, aan een vriend".
De vader zegt: "Dat is verschrikkelijk, een vriend zó overvragen .... Dat is vele malen meer dan ze nieuw gekost hebben .... Ik neem je mee naar de kerk om te biechten. Je moet je zonden maar bekennen !"
Ze gaan naar de kerk en de vader geeft zijn zoon een duwtje, de biechtstoel in, en hij sluit de deur.
Het jochie zegt: "Donker hier !"
De priester: "Begin niet weer met die onzin, jij kleine rotzak, je zit nu in mijn kast !!!!"
Stefan

Return to “Humor”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 6 guests