The Secret to a Long and Happy Marriage.

Ben je toe aan een lach? Heb je een goede grap gehoord? Zet het hier op het forum en laat ons meelachen.
paul
Posts: 656
Joined: 07 May 2006 20:35
Location: Eindhoven The Netherlands
Contact:

The Secret to a Long and Happy Marriage.

Postby paul » 10 Apr 2009 21:54

Een echtpaar vierde hun gouden huwelijksfeest op de stranden van Montego Bay, Jamaica. Hun huiselijke rust was al lang het gesprek van het dorp. Buurtbewoners zeiden: "Wat een vredig en lief stelletje."
Een journalist van het "lokale suffertje" vroeg naar het geheim van hun lang en gelukkig huwelijk.

De echtgenoot antwoordde:
"Nou, dit gaat terug naar onze huwelijksreis in Amerika," legde de man uit. "We gingen naar de Grand Canyon in Arizona en maakten een tocht helemaal naar beneden, te paard. We waren nog niet ver onderweg en het paard van mijn vrouw struikelde waardoor zij er bijna vanaf viel. Mijn vrouw keek omlaag naar het paard en zei heel rustig, "Dat is één."

"We gingen rustig verder en haar paard struikelde weer. Opnieuw zei mijn vrouw rustig, "Dat is twee."

We waren nog geen kilometer onderweg toen haar paard voor de derde keer struikelde. Mijn vrouw pakte rustig haar revolver uit haar handtas en schoot haar paard dood.

Ik SCHREEUWDE naar haar, "Ben je wel goed bij je hoofd, mens. Waarom schoot je dat arme paard dood, ben je gek geworden of zo?

Ze keek MIJ aan en zei heel rustig, "Dat is één."

"En vanaf dat moment...........leven we lang en gelukkig."
If you must reinvent the wheel, remember that it works best if it is, like, roundish.

Return to “Humor”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 10 guests