Time capsule

Forum om je hart te luchten.
User avatar
Bos
Moderator
Posts: 2694
Joined: 28 Feb 2007 13:24
Contact:

Re: Time capsule

Postby Bos » 15 Aug 2010 12:28

Petwin wrote:Mijn Knickje is eindelijk thuis. Tijd dus om wat meer "pre resto shots" te maken.

Deze auto is uit Februari '53... met nog een originele Continental band die in Zuffenhausen gemonteerd is. 5.00x16, een soort fietsband dus.
Het rode stipje is zelfs nog zichtbaar. De band is in 57 jaar wel zo'n 20 cm op de velg verschoven :) Overigens, hij houdt nog steeds zijn lucht vast... :shock:

Rest vd auto is in soortgelijke staat, helemaal compleet en in zijn eigen sop gaar gekookt. Nog nooit gerestaureerd of iets aan gedaan... tot nu :mrgreen:


Dat roept om een rondrit bij jullie in de buurt en achteraf inspectie :)
User avatar
Dame
Posts: 225
Joined: 05 Mar 2010 08:30
Location: The Netherlands
Contact:

Re: Time capsule

Postby Dame » 15 Aug 2010 12:35

Wordt me wel een projectje zeg, duurt ff, maar dan heb je ook iets. En veel eer van je werk!
Passen deze velgen ook op je nieuwe velgenschuurmachine...
Veel succes met de restauratie van deze :)

Je zult wel met beiden tegelijk bezig zijn :wink:
Je kunt natuurlijk niet wachten om al iets aan deze te doen...
User avatar
Roma
Posts: 285
Joined: 01 Jun 2006 16:39
Contact:

Re: Time capsule

Postby Roma » 15 Aug 2010 18:22

Gaaf! Die rit naar/in Limburg moet er echt komen! Waar heb je dit ongerepte exemplaar 'opgeduikeld'? Of heb je daar al over verhaald hier? Die velgen zijn slechts 3,5" breed niet? De vorige eigenaar van mijn '58 Tupperware Speedster had een set laten verbreden(!!!) tot 5" en er van die lekkere platte Firestones omheen gelegd (want 16").
User avatar
Hirth
Posts: 1017
Joined: 07 May 2008 19:34
Contact:

Re: Time capsule

Postby Hirth » 16 Aug 2010 08:09

Ik miste al een auto toen ik afgelopen zondag bij R. was :mrgreen:

Goed te zien dat de auto zijn nieuwe huis heeft gevonden. Ik kom grag een keer langs om detail foto's te nemen voor mijn collectie :D Keep us posted

Return to “Moet ik even kwijt...”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 75 guests