beste wensen

Forum om je hart te luchten.
stefan
Posts: 335
Joined: 28 May 2006 13:31
Contact:

beste wensen

Postby stefan » 01 Jan 2012 12:29

hi alle mensen van dit mooie forum!

stefan uit het hooge noorden wenst een ieder een gezond en erfolgreich 2012!

ik hoop dat het ons lukt om dit jaar een meeting voor elkaar te krijgen.

stefan
User avatar
Dame
Posts: 225
Joined: 05 Mar 2010 08:30
Location: The Netherlands
Contact:

Re: beste wensen

Postby Dame » 01 Jan 2012 13:54

Ik wens iedereen de beste wensen voor 2012 vanuit het altijd weer pittoreske... :D

Tuurlijk komt die meeting er! Tis een veel te gezelllige club om zelfs maar één over te slaan.
Komt goed :wink:
Voor je het weet is het stralend weer en zitten we weer met een heerlijk zonnetje op het terras onder het genot van een lekker glas Prosecco (of een pintje voor Bossie :wink: ) naar onze bolides te kijken en te genieten...

Tot...
User avatar
Pascal
Posts: 129
Joined: 15 Apr 2010 19:31
Location: West-Brabant
Contact:

Re: beste wensen

Postby Pascal » 02 Jan 2012 22:13

En ook hier de beste wensen! En die meeting komt er zeker, desnoods (of misschien zelfs wel sowieso) trek ik een van mijn oude routes uit de kast en komen we gezellig in Breda bij elkaar! ;)
stefan
Posts: 335
Joined: 28 May 2006 13:31
Contact:

Re: beste wensen

Postby stefan » 03 Jan 2012 10:43

volgens mij heeft de 356 club de komende zomer een rondje breda op hun agenda staan. dit is op een zondag - misschien kunnen we (onder behoud van onze "doelen") er een weekend van maken?

stefan
hooge noorden
User avatar
Pascal
Posts: 129
Joined: 15 Apr 2010 19:31
Location: West-Brabant
Contact:

Re: beste wensen

Postby Pascal » 03 Jan 2012 14:03

stefan wrote:volgens mij heeft de 356 club de komende zomer een rondje breda op hun agenda staan. dit is op een zondag - misschien kunnen we (onder behoud van onze "doelen") er een weekend van maken?

Wat mij betreft welkom, en ik kan wel zeggen, dat ik wel weet hoe die route gaat lopen ;) (wink wink, nudge nudge)... Op die zondag is ook de Lentemeeting in Oosterhout. Is een algemeen Porsche event, voor alle soorten en maten ;)....
User avatar
Dame
Posts: 225
Joined: 05 Mar 2010 08:30
Location: The Netherlands
Contact:

Re: beste wensen

Postby Dame » 03 Jan 2012 15:41

Een keer aan de nacht van Breda meegedaan, maar dat was voor alle oldtimers. Was echt scheuren in het donker en heel gezellig! Weinig van de omgeving gezien :wink:! Deden toen ook een paar Porsches aan mee!
Dus ook meerdere keren aan de ronde van Chaam (?) meegereden. Ook een mooie omgeving.

Als er interesse is organiseer ik graag een rit van hieruit...!
User avatar
E10
Moderator
Posts: 2473
Joined: 14 Sep 2008 15:27
Location: The Netherlands
Contact:

Re: beste wensen

Postby E10 » 04 Jan 2012 22:49

Dame wrote:Als er interesse is organiseer ik graag een rit van hieruit...!


Dat lijkt me nu een goed voornemen voor 2012!

En uiteraard ook van onze kant het allerbeste gewenst voor dit jaar. Dat het een mooi hobbyjaar mag worden.

Return to “Moet ik even kwijt...”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 62 guests