Scheuren

Forum om je hart te luchten.
User avatar
Joske
Posts: 391
Joined: 13 Jul 2015 05:36
Contact:

Re: Scheuren

Postby Joske » 16 Oct 2016 19:58

Hoi

Was inderdaad een leuke rit met de nodige uitdaging. Ben vooral blij dat we niet hopeloos verloren gereden zijn.
De vrouw vond het in ieder geval ook zeer leuk en dat is mooi meegenomen! (Ze wil wel dat van de winter de stoelen een nieuwe vulling krijgen...)

Het was ook zeer leuk om eindelijk gezichten te kunnen plakken op enkele mensen van het forum! Een zeer aangename kennismaking!

Hopelijk tot binnenkort!

En btw zeer mooie foto E10! Moest je tijd hebben om nog wat andere foto's te delen van vandaag is dat zeer welkom!

Je hebt trouwens de 2 Hanzen (Hansen) ontmoet vandaag :P mezelf en Hans356C beide met een C dus... moeten er misschien zwarte en groene Hans van maken...

Groetjes Hans
User avatar
horsepowerjunkie
Posts: 1613
Joined: 25 Sep 2010 19:34
Location: 2165 BHP
Contact:

Re: Scheuren

Postby horsepowerjunkie » 16 Oct 2016 21:23

Zwarte en groene Hans :lol: Leuk om jullie te hebben ontmoet, was een leuke rit. Had ik nog gewonnen ? Ik kon niet blijven tot de prijsuitreiking :lol: 8) .

Tot een evt. volgende rit :)
The secret of life is honesty and fair dealing. If you can fake that, you’ve got it made.
Quidquid latine dictum sit, altum sonatur.
User avatar
E10
Moderator
Posts: 2473
Joined: 14 Sep 2008 15:27
Location: The Netherlands
Contact:

Re: Scheuren

Postby E10 » 16 Oct 2016 22:41

Met groene Hans heb ik vandaag helaas geen kennis gemaakt :(

Sorry HPJ, je zat niet bij de top 5. (wij trouwens ook niet, dus niets om je voor te schamen...... :roll: )

BTW foto's; door al dat gekaartlees is foto's maken erbij ingeschoten. Behalve die laatste dan, maar toen was het kaart lezen voorbij.
User avatar
horsepowerjunkie
Posts: 1613
Joined: 25 Sep 2010 19:34
Location: 2165 BHP
Contact:

Re: Scheuren

Postby horsepowerjunkie » 17 Oct 2016 17:56

Ik heb net gehoord dat wij op de 6e plek zijn geeindigd :mrgreen:

Vanavond wordt de mail doorgestuurd :thumbsup:
The secret of life is honesty and fair dealing. If you can fake that, you’ve got it made.
Quidquid latine dictum sit, altum sonatur.
User avatar
horsepowerjunkie
Posts: 1613
Joined: 25 Sep 2010 19:34
Location: 2165 BHP
Contact:

Re: Scheuren

Postby horsepowerjunkie » 17 Oct 2016 20:52

Ik heb de uitleg gelezen en oh man wat een stomme fouten heb ik gemaakt. Nou ja, daar leert men dan weer van 8)
The secret of life is honesty and fair dealing. If you can fake that, you’ve got it made.
Quidquid latine dictum sit, altum sonatur.
User avatar
Petwin
Moderator
Posts: 1021
Joined: 21 May 2006 14:14
Location: Netherlands
Contact:

Re: Scheuren

Postby Petwin » 30 Oct 2016 06:49

Gisteren de Speedster en T1 uitgelaten. Stabilizer erin, volgetankt en een flink stuk gereden. Ze zijn klaar voor de winter. 88mph was te koud :=)
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Every Part a Piece of Art
User avatar
Hans 356C
Posts: 126
Joined: 01 Feb 2016 13:53
Contact:

Re: Scheuren

Postby Hans 356C » 30 Oct 2016 10:11

Het was inderdaad weer een super dag. Er is niets mooier dan vanuit je eigen 356 door je voorruit een aantal exemplaren te zien en in je achteruitkijkspiegel ook. Laatst reed ik voor een speedster en kom mijn blik bijna niet afwenden van mijn binnenspiegel.
De rit zelf was ons te complex maar een mooie training voor komende ritjes. Dus gewoon joske (zwarte Hans :lol: ) maar gevolgd en alles is goed gekomen. Kijk al weer uit naar de volgende meeting in IJmuiden. Ik neem warschijnlijk een sleutelmaatje van me mee. Bij dit soort meetings haakt mijn vrouw af. Tot dan.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.

Return to “Moet ik even kwijt...”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 5 guests