Waar haal je de tijd vandaan? Maar natuurlijk erg mooie documentatie. Meer meer!
Als je er een Engelse versie van maakt ga je serieus traffic genereren als het online staat.
Birrth of the Restostrip by Petwin
- Richard
- Moderator
- Knick
- Richard
- Moderator
- Knick
Re: Birrth of the Restostrip by Petwin
Petwin wrote:Leek me wel een leuk concept...alle input en feedback welcome. Zou uit kunnen groeien tot een restauratie hulpmiddel voor dummies:)
Just a thought...
Trouwens gemaakt in Comic Life ?
- JDMM
Edwin,
Als je zoiets gaat maken ( uiteraard in het Engels) moet het in een logische volgorde de hele restauratie van de auto beslaan.
Een soort Speedster restauratiehandleiding dus eigenlijk meer.
Kompleet en volledig.
Je krijgt daar een berg werk aan, zoveel dat je geen tijd meer hebt om te restaureren.
Hoe ga je dat doen, een eigen website, een boek misschien, maar het wordt een levenswerk.
Nu staan er ,overigens prachtige foto's, op diverse plaatsen op het forum.
Lof over de afwerkingsgraad en de volharding, maar het schreeuwt om structuur.
Het idee van de stripvorm vind ik erg goed, omdat het nieuw is.
My 2 bits.
Jan.
Als je zoiets gaat maken ( uiteraard in het Engels) moet het in een logische volgorde de hele restauratie van de auto beslaan.
Een soort Speedster restauratiehandleiding dus eigenlijk meer.
Kompleet en volledig.
Je krijgt daar een berg werk aan, zoveel dat je geen tijd meer hebt om te restaureren.
Hoe ga je dat doen, een eigen website, een boek misschien, maar het wordt een levenswerk.
Nu staan er ,overigens prachtige foto's, op diverse plaatsen op het forum.
Lof over de afwerkingsgraad en de volharding, maar het schreeuwt om structuur.
Het idee van de stripvorm vind ik erg goed, omdat het nieuw is.
My 2 bits.
Jan.
-
dummie verhaal
hoi edwin,
ik zou het in een strip verhaal gieten. elk deel van de restauratie een strip. als je 356 strips maakt - elke maand een - ben je 30 jaar verder.
per strip vraag je euri 7,50 - bij een oplage van (engels) 20 000 strips is dat een slordige 150 000 euri in de maand.
na 30 jaar zijn dit.............
en ja, elk jaar een smanvatting voor 49,95 (oplage 5000) - dit zijn ook weer 250 000 euri keer 30 zijn ..............
vergeet niet de televisierechten (dan hebben we in plaats van joop braakhekke edwin's garage op tv) - dit zal ook het nodige schuiven.
he edwin! ik doe mee!
wat kost een aandeel?
groet uit het hooge noorden,
stefan
ik zou het in een strip verhaal gieten. elk deel van de restauratie een strip. als je 356 strips maakt - elke maand een - ben je 30 jaar verder.
per strip vraag je euri 7,50 - bij een oplage van (engels) 20 000 strips is dat een slordige 150 000 euri in de maand.
na 30 jaar zijn dit.............
en ja, elk jaar een smanvatting voor 49,95 (oplage 5000) - dit zijn ook weer 250 000 euri keer 30 zijn ..............
vergeet niet de televisierechten (dan hebben we in plaats van joop braakhekke edwin's garage op tv) - dit zal ook het nodige schuiven.
he edwin! ik doe mee!
wat kost een aandeel?
groet uit het hooge noorden,
stefan
- E10
- Moderator
Dit is natuurlijk waanzinnig! Zeker voor mensen die het enthousiasme, het lef en de intentie hebben een restauratie uit te voeren (zoals ik....) is dit goud waard. Bij een eerste restauratie van een bepaald type loop je regelmatig tegen een hoop zaken aan waar je, ondanks de vele technische boeken, fotoboeken en online informatie, niet echt een lekker antwoord op vindt. Uiteraard is jullie aanwezigheid op dit forum al van onschatbare waarde maar een visualisatie in deze vorm als aanvulling (of misschien als basis) zegt meer als 5000 woorden. En och, het gemis aan structuur... je zou misschien met bepaalde categorieën kunnen beginnen zoals bedrading, plaatwerk, verwarming etc waar iedereen zijn dingetje kan posten. Ik hoop in ieder geval dat ik uiteindelijk ook eens iets kan laten zien en daarmee iets terug kan doen (als dan niet al het hele 356 gras weggeraced is). Nogmaals, ik vind het een super idee en ik kan alleen maar dank en hulde uitbrengen voor zulke initiatieven.
PS; dit is ook tevens een inschrijving van mij voor aandelen.
PS; dit is ook tevens een inschrijving van mij voor aandelen.
- JDMM
- Bos
- Moderator
-