Er schijnt een publicatie te zijn die "List of new Porsche spare part numbers for standard and semi-standard parts" heet waar DIN Specs in vermeld zijn. Ik heb het niet en weet dus niet of het verhaal over de nummers klopt. Maar in de gauwigheid heb ik al genoeg 'vreemde' afwerkingen gevonden.
Je bent het wel met me eens dat de onderdelen die ik noemde allemaal gecadmeerd waren?
Wazdadan 6
- E10
- Moderator
- Posts: 2473
- Joined: 14 Sep 2008 15:27
- Location: The Netherlands
- Contact:
- Knick
- Posts: 548
- Joined: 07 May 2006 22:43
- Contact:
Re: Wazdadan 6
Inmiddels al te veel verschillende dingen gezien om te roepen dat is zo.
Ik zit nu naar een foto te kijken van een kleine 30 Bt6 motoren op de fabriek, bobine beugels gecadmeerd, oliefilter beugel blank en kleppendeksel beugels zwart.
Ik zit nu naar een foto te kijken van een kleine 30 Bt6 motoren op de fabriek, bobine beugels gecadmeerd, oliefilter beugel blank en kleppendeksel beugels zwart.
- Knick
- Posts: 548
- Joined: 07 May 2006 22:43
- Contact:
Re: Wazdadan 6
Zou mij niets verbazen, maar het gaat Etienne meer om het kleurtje denk ik.
Overigens het is bij de meeste galvanische bedrijven ook mogelijk om een zink/nikkel legering op te laten brengen. Die kan dan ook gewoon in allerlei kleuren gepassiveerd worden. Het geeft iets meer glans dan zink maar is veel sterker.
Overigens het is bij de meeste galvanische bedrijven ook mogelijk om een zink/nikkel legering op te laten brengen. Die kan dan ook gewoon in allerlei kleuren gepassiveerd worden. Het geeft iets meer glans dan zink maar is veel sterker.
- E10
- Moderator
- Posts: 2473
- Joined: 14 Sep 2008 15:27
- Location: The Netherlands
- Contact:
Re: Wazdadan 6
.....om het makkelijk te maken...
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 3 guests