Aanmeldingen Camp out 26-27 augustus

Hier kun je zien wat zich wanneer en waar afspeelt voor de Porsche 356 liefhebber. Ook kun je zelf de agenda aanvullen.
paul
Posts: 656
Joined: 07 May 2006 20:35
Location: Eindhoven The Netherlands
Contact:

Aanmeldingen Camp out 26-27 augustus

Postby paul » 23 May 2006 08:45

Dit is de voorlopige aanmeldingenlijst voor de technische dagen 2006. Aanmelden via email van webmaster (Paul). Dan zet deze de namen in de lijst.

Rens
Paul
Erik
Richard
Stefan
Marga / Wim
Mark
Edwin
jan
Emile
Robert
Last edited by paul on 19 Aug 2006 20:15, edited 5 times in total.
paul
Posts: 656
Joined: 07 May 2006 20:35
Location: Eindhoven The Netherlands
Contact:

Aanmelden

Postby paul » 03 Jul 2006 20:19

Het loopt duidelijk niet storm voor een technische dag.

Daar sta ik dan met mijn idee, dat de vorige forumleden dit zo missen. Ik dacht dat bij het in stand houden van de Porsche 356 ,meer gedacht werd aan de praktijk, de techniek. Geen ritjes in de natuur maar ploeteren aan een 356. Discussies over welke sleutel (behalve de flesopener) gebruikt moet worden, welke olie waar in moet, hoe afstellen, etc.

Nu snap ik waarom de Porsche 356 Club niet zo vaak een technische dag in hun agenda heeft. Animo is er misschien wel maar aanmelden is moeilijker.
Het weekend gaat waarschijnlijk gewoon door maar, voor degenen die zich aangemeld hebben, een vraag:

Waar willen jullie je handen graag aan vuil maken?

Voor de anderen: Meld je alsnog aan wanneer je wil komen (zie boven). Dat organiseert wat makkelijker wat betreft het inslaan van eten en drinken.

Groeten namens
Rens en Paul
User avatar
Richard
Moderator
Posts: 1499
Joined: 08 May 2006 11:57
Contact:

vuile handen

Postby Richard » 05 Jul 2006 12:26

Een aantal basics:

afstellen ontsteking;
afstellen carbs;
controleren remmen.
Richard

'63 356B
User avatar
Vvoister
Posts: 592
Joined: 15 May 2006 08:11
Contact:

Postby Vvoister » 05 Jul 2006 15:23

Hi Paul,

Hoeveel mensen kunnen er terecht op de campout? We kunnen natuurlijk ook mensen van het 912 register (ander forum) uitnodigen. De techniek van de 912 komt ver overeen met de 356 en het zijn net zulke grote porsche-liefhebbers als wij. 8)
Is het echt de bedoeling op een camping te gaan staan of bij Rens op het erf oid? Een dag of meerdere dagen?
Erik
Porsche 356 SC
stefan
Posts: 335
Joined: 28 May 2006 13:31
Contact:

camp out

Postby stefan » 05 Jul 2006 23:07

zoals het er nu naar uitziet ben ik aanwezig op de camp out.

groet,

stefan
paul
Posts: 656
Joined: 07 May 2006 20:35
Location: Eindhoven The Netherlands
Contact:

Postby paul » 05 Jul 2006 23:14

We hebben een weekend. Maar als er liefhebbers zijn die maar één dag kunnen, zijn ze natuurlijk welkom. Maar om een planning te maken wat we kunnen doen en wanneer, moeten we eerst weten wie er willen komen.
Het idee was, dat er veel animo zou zijn binnen de 356 bezitters maar dat valt vies tegen.
Ik wil het nu in de groep gooien of we met een paar 356 mensen of met veel 356 / 912 mensen zullen starten.
Laten we het nog twee weken houden op het 356forum.eu en daarna eventueel een uitnodiging naar de 912 ers doen.

Laat even horen wat iedereen er van vindt en meldt je nog aan voor één of twee dagen (plus welke dag je komt).
Ik ben nu 12 dagen van huis (met de 356C naar de Elzas, misschien ook nog even Le Mans). Maar ik probeer onderweg en als ik terug ben de discussie te volgen. Anders neemt Rens het wel over na zondag as.
User avatar
Vvoister
Posts: 592
Joined: 15 May 2006 08:11
Contact:

Postby Vvoister » 06 Jul 2006 09:56

Wat mij betreft 2 dagen EN hoe meer zielen hoe meer vreugd! :D
Of dat liefhebbers zijn van 356, 912, 911 of 914 maakt mij allemaal niets uit, wat mij betreft zijn alle Porsche-zotten welkom.
Erik

Porsche 356 SC
Blauwe Dame
Posts: 5
Joined: 01 Jun 2006 20:15
Contact:

Postby Blauwe Dame » 07 Jul 2006 10:22

Sorry, late reactie van onze kant. Wij komen graag 1 dag. Afhankelijk van de plannen voor het weekend nader te bepalen of dat zaterdag of zondag wordt. Wordt het alleen maar sleutelen dan blijf ik liever thuis en neemt Wim liever iemand anders mee. Kunnen de hondjes eventueel mee?

Groetjes,
Marga
paul
Posts: 656
Joined: 07 May 2006 20:35
Location: Eindhoven The Netherlands
Contact:

Postby paul » 17 Jul 2006 20:30

Ik heb vandaag overleg gehad met Rens (Knick '53). Het leek ons goed om de eerste keer dat we een technische dag plannen, alleen de 356-ers uit te nodigen.

Het weekend is bij Rens thuis. Er is zeker ruimte genoeg. Zowel om te sleutelen, te slapen, als te eten en drinken. Er kan geslapen worden in (zelf meegebrachte) tenten op drie hectare keurig gemaaid gras of je neemt een luchtbed en slaapzak mee, dan is er binnen ook altijd een slaapplaats te vinden. (Rens woont een beetje ruim).

- De hierboven genoemde technische items kunnen allemaal aan bod komen. We zijn bezig een Porsche monteur te organiseren, die evt. nog wat extra 's te bieden heeft betreffende het motorische gedeelte.
We zullen ook een mooie rit uitzetten. (Geen rally, gewoon gezellig.)

- We weten niet of jullie met partners willen komen (leek ons wel leuk), dan wordt er ook nog een programma gemaakt voor de niet-technisch geïnteresseerden (Den Bosch en Eindhoven zijn in de buurt maar credit cards not included).

- Het definitieve programma wordt deze week bekendgemaakt. Laat nog even weten of jullie met of zonder partner zullen komen en of we een ladysprogramma moeten maken, via een mailtje naar mij (zie hieronder).

Groeten,
Rens
Paul
Mark
Posts: 33
Joined: 18 Jul 2006 17:21
Location: middenland
Contact:

Postby Mark » 18 Jul 2006 17:24

Hi,

Ik zal er zijn, kunnen we direkt dat bakkie van mijn knick effekes in elkaar schroeven Rens...

Mark

Return to “Agenda”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 8 guests