Postby paul » 28 Apr 2011 22:23
Beste organisator,
Hopelijk is de route van het weekend iets duidelijker dan de tot nu gegeven info over het weekend.
Dit is geen kritiek maar ik wil het toch wel weten.
Ik vind het programma tot nu toe nog vaag (bv. hoe laat onbijt?) en ik weet niet eens waar ik naar toe moet rijden.
Ik hoorde dat je me vergeten was op de lijst (vreemd) en ik vind het ook wel leuk te weten wie er komen. Misschien dat mensen samen kunnen/willen rijden.
Is er werkelijk een parkeerplek met politiebescherming? Of kunnen we binnen ergens parkeren? Verzekeringstechnisch voor mij wel interessant.
Moeten we dan met taxi naar hotel terug vanaf deze parkeerplaats of kunnen wen lopen of regel je vervoer?
Nou ja, eigenlijk wil ik je vragen wie, wanneer, waar verwacht worden. Kun je dit iedereen PM-en?
En voor de medereizigers naar het andere eind van de wereld; gaat iedereen zaterdag (Is wel vroeg...) of al vrijdag? Wij denken er over al vrijdag einde middag te gaan en gezellig een restaurannetje te bezoeken, overnachten en dan zaterdag te genieten van de fantastische tocht en eten op zaterdag.
Let me know!
Greetz,
Paul
If you must reinvent the wheel, remember that it works best if it is, like, roundish.